تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قیمت خودرو در سراشیبی سقوط/ ورود ایران به باشگاه دارندگان موشک‌های خارج از میدان دید/رمزگشایی از ماجرای بن‌سلمان + «۱۸»/در اطراف كعبه چند پيامبر دفن شده‌اند؟

گلچینی از پربازدیدترین اخبار وبگردی را مشاهده می‌کنید.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛در این بسته خبری، گلچینی از پربازدیدترین اخبار گروه وبگردی را مشاهده می‌کنید.

وبگردی

قیمت خودرو در سراشیبی سقوط/ دلالان هم فروشنده شدند!

بعد از اعلام دو خودروساز بزرگ برای پیش فروش خودروهایشان، تب و تابی در میان دلالان خودرو برای فروش شکل گرفته و مصرف کنندگان واقعی وارد بازار خواهند شد.

ورود ایران به باشگاه دارندگان موشک‌های خارج از میدان دید/هرآنچه باید از سلاح ۲۰ کیلومتری سپاه بدانید+ تصاویر
سپاه اکنون وارد باشگاهی خاص از دارندگان سلاحی مهم شده که می‌تواند توان نیرو‌های زمینی را به شکلی بی مانند کاملا ارتقا ببخشد.

۲۰ واقعیت عجیب و جالب درباره خون که شما را حیرت‌زده می‌کند!
همه ما می‌دانیم که خون انسان و سیستم گردش آن بسیار پیچیده‌تر از تصور است بنابراین باید از نکاتی درباره این موضوع مطلع شوید.

در اطراف كعبه چند پيامبر دفن شده‌اند؟
شاید برای شما جالب باشد که بدانید در اطراف خانه کعبه چند پیامبر از پیامبران خدا دفن باشند.

تصاویر زیبا و باورنکردنی از بال حشرات که شما را حیر‌ت‌زده خواهد کرد!
یک عکاس حرفه‌ای با استفاده از تصویربرداری ماکرو، تصاویر باورنکردنی از بال حشرات و پروانه‌ها را از نمایی نزدیک گرفته است.

رمزگشایی از ماجرای بن‌سلمان + «۱۸»/ آیا پرونده خاشقچی بسته شد؟
با اعلام سعودی مبنی بر دستگیری 18 نفر در ماجرای خاشقچی حالا نوبت پاسخگویی سعودی به این سوال فرارسیده است که نقش بن سلمان در این ماجرا چه بوده است؟

آیا پس از مرگ زن «مهریه» ساقط خواهد شد؟
در روزهای گذشته خبری منتشر شد مبنی بر اینکه مردی پس از آن که همسرش مهریه‌اش را به اجرا گذاشت، با خودرو او را زیر گرفت و او را به قتل رساند.

آیا طول عمر انسان بیشتر از ۱۲۰ سال می‌شود؟
میانگین افزایش طول عمر انسان در ۵۰ سال گذشته ۲۰ سال بوده است. برخی محققان می‌گویند مرز بیولوژیک طول عمر انسان ۱۲۰ سال است.

انتهای پیام/

اخبار پربازدید روز



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قیمت خودرو در سراشیبی سقوط/ ورود ایران به باشگاه دارندگان موشک‌های خارج از میدان دید/رمزگشایی از ماجرای بن‌سلمان + «۱۸»/در اطراف كعبه چند پيامبر دفن شده‌اند؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..