تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دوج چلنجر دیمون، با تیونینگ اسپیدکر و قدرت ۱۴۰۰ اسب بخار معرفی شد

گروه تیونینگ و مهندسی اسپیدکُر آمریکا، نسخه‌ای از دوج چلنجر SRT دیمون، به همراه بدنه‌ی کربنی، ساختند؛ که احتمالا سریع‌ترین دیمون جهان، است.

نسخه‌ی جدیدی از دوج چلنجر دیمون، که قرار است در رویداد SEMA، واقع در لاس‌وگاس رونمایی شود؛ دستخوش تغییرات چشمگیری شده و تنها در ۸ ثانیه مسیر ۴۰۰ متری را طی می‌کند. مدل استاندارد دیمون، از پیشرانه‌ی ۶.۲ لیتری V8 در کنار یک سوپرشارژر بزرگ عرضه می‌شود؛ که توانایی تولید ۸۴۰ اسب بخار قدرت و ۱۰۴۳ نیوتن‌متر گشتاور دارد. قدرتی که برای طی ۴۰۰ متر در ۹.۶۵ ثانیه، کافی است.

Challenger Demon

مقاله‌ مرتبط:

مهندسان تیم اسپیدکُر (SpeedKore) با حذف سوپرشارژر و نصب دو توربوشارژر، دیمون را تقویت کرده‌اند. این توربوشارژرها با یاری سایر تجهیزات اضافه‌شده، قدرتی برابر با ۱۴۰۰ اسب بخار به چرخ طیار و یا به طور دقیق‌تر، ۱۲۰۳ واحد به چرخ‌های عقب، تحویل می‌دهند. در مرحله‌ی آزمایش، کارشناسان اسپیدکُر موفق شدند، خودرو را در زمان ۸.۷۷ ثانیه و سرعت نهایی ۲۶۰ کیلومتر بر ساعت، در مسیر درگ ۴۰۰ متری، آزمایش کنند.

البته، این نسخه از دیمون فقط برای ارائه قدرت بالا طراحی نشده است. به لطف تلاش اسپیدکُر، همه‌ی پنل‌های خودرو از فیبر کربن و بسیار گران‌قیمت هستند. تیم تیونینگ آمریکایی، درباره میزان وزن کاهش‌یافته، سخنی به میان نیاورده؛ اما مسلماً، بدنه‌ی سبک‌تر در کاهش رکورد دیمون، تاثیر داشته است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دوج چلنجر دیمون، با تیونینگ اسپیدکر و قدرت ۱۴۰۰ اسب بخار معرفی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..