تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رونمایی از ۲ گوشی میان رده و ۲ ساعت هوشمند لنوو/ عکس

رونمایی از ۲ گوشی میان رده و ۲ ساعت هوشمند لنوو/ عکس

به گزارش خبرآنلاین، گوشی S5 Pro در سایز 6.2 اینچی به‌صورت ناچ‌دار با رزولوشن 1080 پیکسل همراه با لنز 20 مگاپیکسلی سونی و اسکنر چهره شناس سه‌بعدی طراحی‌شده است که در عکس زیر به‌وضوح دیده می‌شود.{لینک}

پشت گوشی مجهز به دو دوربین، یکی 12 مگاپیکسلی با اپارچر f/1.8 و دومی لنز 20 مگاپیکسلی تله با 2 ایکس زوم است که فایل ویدئویی را با فرمت 4K و 30 فریم بر ثانیه ضبط می‌کند.

حسگر اثرانگشت نیز در پشت گوشی نصب‌شده تا کاربرانی که به‌جای فناوری چهره شناس به اثرانگشت علاقه‌مندند، از آن بهره گیرند. اسپیکر استریو در دو سوی گوشی نیز قابل‌توجه است. پردازنده اسنپ دراگون 636، 6 گیگ رم و 64 یا 128 گیگ حافظه داخلی همراه با باتری 3500 میلی‌آمپر ساعت؛ از دیگر مشخصات فنی این گوشی است که مدل 64 گیگی آن 190 دلار قیمت خورده است.

Lenovo S5 Pro / عکس زیر

Lenovo S5 Pro / عکس زیر

Lenovo S5 Pro / عکس زیر

 

لنوو K5 Pro

گوشی دومی که رونمایی شد K5 Pro نام دارد که 6 اینچی تعریف‌شده و بدون ناچ (شکاف بالای اسکرین) است. پردازنده این گوشی هم از نوع اسنپ دراگون 636 با 4 گیگ رم و 64 گیگ حافظه یا 6 گیگ رم و 128 گیگ حافظه داخلی است.در جلوی گوشی دو دوربین سلفی 16 و 5 مگاپیکسلی تعریف‌شده و دو دوربین 16 و 5 نیز در پشت گوشی تعبیه‌شده است. دوربین اصلی با اپارچر f/2.0 برای تصویربرداری در محیط کم‌نور تعریف‌شده است.

اسپیکر استریو در جوانب گوشی در کنار SmartPA صدای خاصی را پخش می‌کند. شارژ گوشی با یو اس بی تایپ سی است اما جک هدفون برای گوش دادن نیز تعبیه‌شده است. باتری این گوشی 4050 میلی‌آمپر ساعت با فناوری شارژ سریع 3.0 است. قیمت 64 گیگی 145 دلار و قیمت 128 گیگی نیز 190 دلار تعیین‌شده است.

لنوو K5 Pro

لنوو K5 Pro

 

 

Lenovo watch S ساعت هیبریدی لنوو به قیمت 35 دلار است که هم‌زمان با گوشی‌ها رونمایی شد. ضمن اینکه شکل و شمایل کلاسیک دارد، ردیابی خواب و گام‌های کاربر را برای زندگی روزمره بهتر در خود جای‌داده و از طریق اپلیکیشن مخصوص مدیریت می‌شود.

lenovo watch S

اما ساعت لنوو واچ سی / Lenovo Watch C برای کودکان طراحی‌شده و صفحه‌نمایش 1.3 اینچی امولد داشته و ضد آب / IPX7 است. جی‌پی‌اس نصب‌شده به والدین اجازه می‌دهد تا بفهمند کودکشان کجاست. قیمت این ساعت 58 دلار تعیین‌شده است.

lenovo watch C

 

5656

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رونمایی از ۲ گوشی میان رده و ۲ ساعت هوشمند لنوو/ عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..