تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش ایران به اتهام‌زنی واشنگتن درباره دخالت در انتخابات کنگره

واکنش ایران به اتهام‌زنی واشنگتن درباره دخالت در انتخابات کنگره

بین الملل > دیپلماسی - وزارت امور خارجه به ادعای بی پایه اخیر نهادهای اطلاعاتی، قضایی و امنیتی دولت آمریکا مبنی بر دخالت ایران در انتخابات میان دوره ای آن کشور واکنش نشان داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بهرام قاسمی گفت: سیاست اصولی جمهوری اسلامی ایران عدم مداخله در امور داخلی دیگر کشورهاست و تلاش مقام های آمریکایی برای نسبت دادن دخالت و تاثیرگذاری در انتخابات کنگره آمریکا به جمهوری اسلامی ایران از اساس نادرست و ناراست بوده که احتمالا ناشي از نوعی توهم ناشناخته است.

قاسمی با اشاره به این که ادعای مشابهی را نیز چندی پیش مشاور امنیت ملی آمریکا بدون هیچ سند و مدرکی مطرح ساخت، افزود: کاخ سفید مدتی است می کوشد با اغراض سیاسی خاص داخلی اتهاماتی را به سایر کشورها نسبت دهد و هر روز نام یک کشور را به فهرست موهوم خود در این رابطه اضافه می کند.

قاسمی در پایان خاطر نشان کرد: در حالی که رئیس جمهور آمریکا مدعی است از زمان روی کار آمدن او ایران سرگرم مسائل داخلی خود است و چنان ضعیف است که حتی ديگر توان فکر کردن به مسائل منطقه ای را ندارد و تنها به بقای خود می اندیشد، پس چگونه است "چنین کشورِ" به زعم آنان به خود مشغول و درون گرا می تواند در انتخابات پارلمانی "چنان كشوری" دخالت و اثر گذاری کند؟!

49311




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش ایران به اتهام‌زنی واشنگتن درباره دخالت در انتخابات کنگره»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..