تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مشکل مرد جوانی که با ماشین از روی زنش رد شد، مهریه نبود

بازپرس شعبه اول دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان تربت حیدریه گفت: طی هفته گذشته زن جوان 35 ساله‌ای که در خصوص طلب مهریه و زیر گرفتن وی توسط همسرش، در فضای مجازی خبرساز شد، مشخص گردید بر اثر درگیری و نزاع به دست همسرش به قتل رسیده است

قتل بخاطر مهریه نبود

حسین یزدانخواه ، اظهار کرد: چند روز گذشته زن و شوهری با یکدیگر مشاجره کرده و زن از همسر خود به دلیل فحاشی شکایت کرد و قاضی، پرونده را به پاسگاه سرهنگ تربت حیدریه ارجاع داد و پس از بررسی‌های انجام شده آن‌ها را به صلح و آشتی دعوت کردند.

وی به انجام قتل بعد خروج از پاسگاه اشاره کرد و افزود: پس از خروج دوباره جر و بحث بالا گرفته و قاتل یکبار با ضربه ماشین، مقتول را به زمین انداخته و در همان حالت دو بار دیگر از روی وی رد شده است.

قاضی این پرونده قتل بیان کرد: این اتفاق حوالی ساعت 12 مقابل پاسگاه رخ داد و قاتل ظرف 30 ثانیه از محل جرم متواری گشت. 

یزدانخواه با استفاده از گفته‌های قاتل افزود: قاتل پس از فرار خودروی خود را در یکی از روستاهی اطراف مخفی کرده و به سمت مشهد متواری شد که حدود ساعت سه بامداد روز بعد خود را به آگاهی تربت حیدریه معرفی می‌کند و اکنون در بازداشت برای تکمیل پرونده به‌سر می‌برد.

این مقام قضایی با تأکید بر علت قتل گفت: در بسیاری از اخبار انتشار یافته علت قتل طلب مهریه عنوان شده که کذب است زیرا یک‌سال گذشته مقتول مهریه خود که یک قطعه زمین بوده دریافت کرده و از مدت‌ها پیش با همسر خود درگیری داشته تا اینکه بالاخره نزاع و درگیری آنان منجر به قتل وی شد.

قاتل در بازجویی‌های انجام شده به قتل در حالت تاری دید بر اثر عصبانیت اعتراف کرده است. 

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: isna.ir




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مشکل مرد جوانی که با ماشین از روی زنش رد شد، مهریه نبود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..