تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیام آقای گل پرسپولیس برای هواداران سرخ

ساعت24- مهاجم سرخ پوشان در حاشیه تمرین امروز پرسپولیسی ها در میان خبرنگاران درباره شرایط خود و تیم به صحبت پرداخت.

علی علیپور درباره بازی سرخ پوشان برابر السد قطر گفت: ما در بازی رفت هم شرایط سختی داشتیم و این را همه دیدند. همانطور که در مصاحبه قبل از آن بازی هم که گفتم با تاکتیک هایی که آقای برانکو طراحی کرده بودند و بازی خوبی که بازیکنان به نمایش گذاشتند توانستیم بازی خوبی را به نمایش بگذاریم و در نهایت به برتری برسیم.

او ادامه داد: در بازی برگشت هم باید به همین ترتیب پیش برویم چرا که کار برابر تیم السد ، اصلا تمام نشده است و می دانیم که 90 دقیقه سخت برابر این تیم داریم تا بتوانیم مجوز حضور در فینال لیگ قهرمانان را به دست بیاوریم.
مهاجم پرسپولیسی ها درباره حضور هواداران در این دیدار گفت: همیشه هواداران ما را حمایت کردند و در این بازی هم قوت قلب ما همین هواداران هستند و امیدوارم به مانند قبل به ما حمایت از تیم بپردازند تا بتوانیم نتیجه لازم را به دست بیاوریم. هواداران همیشه باید در کنار تیم باشند و امیدوارم همیشه در بازی های پرسپولیس هواداران ما را تنها نگذارند چرا که در همه بازی ها به آنها نیاز داریم.
علیپور درباره گلزنی مهاجمان پرسپولیس در این بازی نیز گفت: قطعا یک مهاجم به تنهایی نمی تواند کاری از پیش ببرد بلکه او حمایت همه بازیکنان را می خواهد تا بتواند دروازه حریف را باز کند. وقتی بازیکنان همدست کادر فنی باشند اتفاقات مهمی در زمین می افتاد و بدین ترتیب یک مهاجم هم می تواند کار خود را به بهترین نحو به انجام برساند.
او درباره قول گلزنی خود در این بازی نیز گفت: همانطور که گفتم همه چیز به تیم و بازی برمی گردد. شما اصلا نمی توانید ادعا کنید که می توانید گلزنی کنید و من هم در این باره فقط می گویم همه تلاشم را برای موفقیت تیم می گذارم و من و باقی بازیکنان در وههله اول می خواهیم موفقیت تیم را رقم بزنیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیام آقای گل پرسپولیس برای هواداران سرخ»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..