تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازگشت بایرن به جاده پیروزی/تداوم صدرنشینی دورتموند با بردی پرگل

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛در چارچوب رقابتهای هفته هشتم بوندس لیگای آلمان از ساعت 17 ، پنج دیدار همزمان برگزار شد که در مهمترین بازیها تیم های بایرن مونیخ و دورتموند رقبای خود را شکست دادند.

تیم بایرن مونیخ در ورزشگاه فولکس واگن آرنا مهمان تیم وولفسبورگ بود که با نتیجه سه بر یک به پیروزی رسید.

روبرت لواندوفسکی در دقایق 30 و 48 و خامس رودریگز دقیقه 72 گلهای بوارایی ها را به ثمر رساندند و تک گل میزبان را واوت وخوشت دقیقه 63 زد. همچنین آرین روبرن در دقیقه 57 از زمین بازی اخراج شد تا بایرن 10 نفره به بازی ادامه دهد.

بایرن با این پیروزی 16 امتیازی شد و با خارج شدن از بحران، در رتبه دوم قرار گرفت. وولفسبورگ بحران زده نیز با 9 امتیاز یازدهم است.

در دیگر بازی مهم، دورتموند در ورزشگاه مرسدس بنز آرنا مهمان تیم اشتوتگارت بود که با چهار گل به برتری رسید. سانچو دقیقه سه، رویس 23، آلکاسر 25 و فیلیپ 85 گلهای زنبورها را در این دیدار به ثمر رساندند.

شاگردان فاوره با این پیروزی 20 امتیازی شدند و همچنان در صدر جدول قرار دارند.اشتوتگارت نیز با پنج امتیاز هفدهم است.

نتایج سایر بازی‌های امشب بوندس‌لیگا به شرح زیر است:

آگزبورگ صفر - لایپزیگ صفر
بایرلورکوزن 2 - هانوفر 2
نورنبرگ یک - هوفنهایم 3

بیشتر بخوانید: استمفوردبریج پل یونایتد و مورینیو برای فرار از ناکامی/ جدال بارسای بحران زده با صدرنشین جدید لالیگا

انتهای پیام/

پیروزی بایرن مونیخ مقابل وولفسبورگ



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازگشت بایرن به جاده پیروزی/تداوم صدرنشینی دورتموند با بردی پرگل»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..