تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بی توجهی راننده نیسان 2 کشته و مجروح در قزوین بر جای گذاشت

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ سرهنگ نصراله بیگلری رئیس پلیس راه استان قزوین گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیس درباره برخورد ۲ دستگاه وانت "نیسان" با یکدیگر در آزاد راه "قزوین – کرج " بعد از دانشگاه آزاد "باراجین" عوامل انتظامی و پلیس راه برای بررسی موضوع در محل حاضر شدند.

رئیس پلیس راه استان افزود: در بررسی ماموران مشخص شد یک دستگاه وانت "نیسان" با یک دستگاه وانت "نیسان" دیگر که در حاشیه آزاد راه متوقف شده بود برخوردکرده است که بر اثر این حادثه راننده وانت "نیسان" در دم فوت و سرنشین آن نیز مصدوم شده است.

سرهنگ بیگلری به شهروندان توصیه کرد: در هنگام رانندگی سرعت مطئن را رعایت و از هرگونه سرعت و سبقت غیرمجاز، استفاده از تلفن همراه درحین رانندگی، انحرافات ناگهانی و رانندگی درحالت خستگی و خواب آلودگی خودداری کنند.

انتهای پیام/پ

حادثه رانندگی در آزاد راه "قزوین _ کرج"



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بی توجهی راننده نیسان 2 کشته و مجروح در قزوین بر جای گذاشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..