تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اهل سنت گلستان برای اربعین راهی کربلا می‌شوند

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ؛ علی ‌اصغر طهماسبی رئیس ستاد اربعین استان گلستان، صبح شنبه در جمع خبرنگاران استان اظهار کرد: تا کنون ۴۰ نفر از برادران اهل سنت برای حضور در مراسم اربعین امسال ثبت نام و اعلام آمادگی کردند.

وی با اشاره به اینکه برای اعزام زائرین گلستانی تا مرز مهران ۴۰۰ دستگاه اتوبوس در استان تدارک دیده شده است، افزود: تمامی اتوبوس های زائرین اربعین از شهرستان های گرگان و گنبد اعزام خواهند شد.

وی یادآور شد: تا کنون ۶۵ کامیون و تریلی اقلام موردنیاز موکب‌های گلستان را از طریق مرز مهران وارد خاک عراق کرده‌ اند.

طهماسبی اظهار کرد: طبق آمار اعلام شده ۵۷۰ ویزای رایگان برای موکب داران و تیم‌های خدماتی و پزشکی مستقر در موکب‌های گلستانی صادر شده است.

وی خاطرنشان کرد: در مراسم اربعین امسال ۱۱ موکب از استان گلستان در عراق برپا خواهد شد که ۱۰ موکب در قالب خدمات پذیرایی و اقامتی فعالیت خواهند داشت.

انتهای پیام/پ

اجتماع بزرگ اربعین حسینی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اهل سنت گلستان برای اربعین راهی کربلا می‌شوند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..