تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




موکب‌های مسیر‌ نجف تا کربلا در کجاها قرار دارند؟/ نکات مهم قبل از پیاده روی اربعین

معرفی مسیرهای نجف تا کربلا که موکب ها در آن قرار دارند/لازمه مراجعه به پزشک قبل از سفر اربعینبه گزارش خبرنگار حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پیاده روی اربعین از سال های گذشته به عنوان یک همایش بزرگ معنوی در بین مسلمانان و نماد تجمع آزادگان جهان معرفی شده است.

علاوه بر موارد قانونی یک سفر خارج از کشور، باید به نکات مهم دیگری هم در سفر اربعین توجه شود. در این گزارش سعی شده با ذکر نکاتی برای زائران اربعین، زمینه سفری آسوده همراه با انجام اعمال معنوی آن را فراهم کنیم؛

قبل از هر چیز باید بدانیم سفر زیارتی اربعین یک سفر فردی نیست. بلکه تشکیل شده از مسلمانان سراسر دنیا زیر پرچم امام حسین (ع) است.

مسیر نجف به کربلا حدود 80 کیلومتر است و تقریباً سه الی پنج روز با پای پیاده به طول می انجامد. البته مسیرهای دیگری هم وجود دارد که به دلیل طول مسیر و کم بودن موکب ها توصیه نمی‌شوند.

پیاده روی اربعین به نوعی یک ورزش سنگین است و باید مقدمات این حرکت بدنی را با تمرین قبل از آن فراهم کنیم. اگر قبل از پیاده روی اربعین به پزشک مراجعه کنیم، از لحاظ سلامتی و خطرات احتمالی جسمی مصون خواهیم ماند. نکته مهم دیگر ضرورت همراه داشتن دارو و سوابق پزشکی است که در صورت بروز مشکل بتوانیم از آنها استفاده کنیم.

انتهای یپام/

قبل از پیاده روی اربعین چه کنیم؟



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «موکب‌های مسیر‌ نجف تا کربلا در کجاها قرار دارند؟/ نکات مهم قبل از پیاده روی اربعین»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..