تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ذوالقدر: نباید مدیران باتجربه را به انزوا کشاند

۷۸۶۸۸۰

۳۶۶ بازدید

فاطمه ذوالقدر گفت: مجلس باید به دور از پیش داوری و داشتن نگاه های جناحی و حزبی فقط و فقط مصالح مردم و کشور را در نظر گیرد و به وزرایی رای اعتماد دهد که متعهد به برنامه های دولت هستند و همگرایی خوبی با دولت دارند.

خبرآنلاین: فاطمه ذوالقدر گفت: مجلس باید به دور از پیش داوری و داشتن نگاه های جناحی و حزبی فقط و فقط مصالح مردم و کشور را در نظر گیرد و به وزرایی رای اعتماد دهد که متعهد به برنامه های دولت هستند و همگرایی خوبی با دولت دارند.

 17 مرداد 97 بود که مرکب استیضاح مجلس برای وزیر کار علم شد و علی ربیعی بعد از پنج سال که سکان این وزارتخانه را به عهده داشت دیگر اجازه ادامه کار پیدا نکرد. هنوز حرف و حدیث بر سر وزارتخانه کار و رفاه اجتماعی داغ بود که پای استیضاح وزیر اقتصاد به میان آمد و این بار نوبت کرباسیان بود که راهی بهارستان شود. از آنجایی که قبلا نمایندگان مجلس برای دولت خط و نشان کشیده بودند که هر وزیری سر و کارش به مجلس بیفتد قطعا از کار بیکار خواهد شد، کرباسیان نیز سرنوشتی بهتر از ربیعی پیدا نکرد.

بهارستانی ها که داشتند خود را برای سومین استیضاح آماده می کردند و برای شریعتمداری خواب‌هایی دیده بودند قبل از آنکه آنها وارد عمل شوند خبر استعفای وزیر صمت مطرح شد. حالا طبق زمزمه هایی که به گوش می رسد گویا فردا قرار است دولت وزرای کار و اقتصاد را به مجلس معرفی کند.

در این رابطه فاطمه ذوالقدر،نماينده تهران با بیان اينكه فردا وزراي پيشنهادي رئيس جمهور براي تصدي وزارتخانه هاي تعاون، كار و رفاه اجتماعي و اقتصاد رسما به مجلس معرفي مي شوند به خبرآنلاین گفت: با معرفي وزراي پيشنهادي به مجلس نمايندگان روزهاي پركاري را براي بررسي صلاحيت به وزرا و دادن راي اعتماد به آنها در پيش خواهند داشت.

اين عضو فراكسيون اميد ادامه داد: مجلس بايد به دور از پيش داوري و داشتن نگاه هاي جناحي و حزبي فقط و فقط مصالح مردم و كشور را در نظر گيرد و به وزرايي راي اعتماد دهد كه متعهد به برنامه هاي دولت هستند و همگرايي خوبي بادولت دارند .
او با تاكيد بر اينكه ملاك مجلس براي راي به وزراي پيشنهادي تعهد به دولت و كار آمدي است،افزود: البته بايد بگويم كه ارايه برنامه وزراي پيشنهادي و دفاعي كه آنها از اين برنامه ها در كميسيون هاي تخصصي و فراكسيون هاي سياسي دفاع خواهند داشت در روند اخذ اعتماد مجلس بسيار تاثير گذار است.

ذوالقدر خاطرنشان كرد:شرايط كشور به لحاظ اقتصادي و سياسي شرايط وي‍ژه اي است و در اين شرايط نبايد با نگاه سياسي يا با اغراض سياسي، برخي از مديران را كه سالهاست در رده هاي ارشد مديريتي كشور صاحب نام هستند به انزوا كشاند بلكه مجلس بايد با حسن اعتماد به آنها مسير را براي گشايش هاي اقتصادي باز كند تا امور مردم بيش از اين بلاتكليف نماند.

نماينده تهران با بيان اينكه بر اساس اطلاعات من معرفي محمد شريعتمداري براي تصدي وزارت كار از سوي رئيس جمهور قطعي شده است ،ادامه داد:بررسي راي اعتماد به ايشان بر اساس عملكرد و رزومه او خواهد بود.

وي تاكيد كرد: سپردن كار و امور به افراد كاردان و خبره در شرايط فعلي كشور ضرورتي انكار ناپذير است كه مجلس حتما اين مهم را مورد توجه قرار خواهد داد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ذوالقدر: نباید مدیران باتجربه را به انزوا کشاند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..