تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چلسی 2 - منچستریونایتد 2/فرار ساری از نخستین شکست فصل در دقیقه 96

هفته نهم لیگ برتر انگلیس با مصاف حساس تیم‌های فوتبال چلسی و منچستریونایتد آغاز شد که این بازی با تساوی خاتمه یافت.

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دو تیم چلسی و منچستریونایتد در چارچوب هفته نهم لیگ برتر انگلیس از ساعت 15 در ورزشگاه استمفوردبریج لندن به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان بازی به تساوی دو بر دو انجامید.

در این مسابقه ابتدا چلسی در دقیقه 21 با گل آنتونیو رودیگر مدافع خود از حریف پیش افتاد اما در دقیقه 55 آنتونی مارسیال کار را برای منچستری‌ها به تساوی کشاند. چلسی با وجود دریافت این گل به سلطه خود بر این بازی ادامه داد اما باز هم این منچستریونایتد بود که برخلاف جریان بازی به گل رسید و این بار در یک ضدحمله آنتونیو مارسیال در دقیقه 73 گلزنی کرد . در حالی که بازی با همین نتیجه رو به پایان بود، در دقیقه 96 ، بارکلی در یک حمله دامنه دار توانست گل تساوی را به ثمر برساند و مانع شکل گیری نخستین شکست ساری با چلسی شود.

دیگر اتفاق مهم این بازی حمله ژوزه مورینیو به سمت یکی از اعضای کادر فنی چلسی به دلیل خوشحالی زاید الوصف او پس از گل دوم تیم میزبان و تحریک سرمربی منچستریونایتد بود که با دخالت مأموران امنیتی و تعدادی از اعضای تیم میزبان فوراً متوقف شد.

با این نتیجه چلسی 21 امتیازی شد و موقتا در صدر جدول قرار گرفت. منچستریونایتد نیز با 14 امتیاز در رتبه هشتم قرار دارد.

بیشتر بخوانید: استمفوردبریج پل یونایتد و مورینیو برای فرار از ناکامی/ جدال بارسای بحران زده با صدرنشین جدید لالیگا

لیورپول صفر - منچستر سیتی صفر / تساوی خانگی قرمزهای آنفیلد مقابل سیتزن ها

ساوتهمپتون 0 - چلسی 3/قدیس ها مزاحمتی برای شاگردان ساری نداشتند

انتهای پیام/

تساوی چلسی و یونایتد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چلسی 2 - منچستریونایتد 2/فرار ساری از نخستین شکست فصل در دقیقه 96»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..