تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گاف بزرگ بی بی سی در انتشار مصاحبه کی روش

گاف بزرگ بی بی سی در انتشار مصاحبه کی روشبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، کارلوس کی روش، سرمربی 65 ساله پرتغالی فوتبال ایران که پس از جام جهانی 2018 روسیه و طبق اعلام مسئولان فدراسیون فوتبال، قراردادش را تا پایان جام ملت ها تمدید کرد، اکنون در خارج از ایران به سر می برد تا با شروع جدید تمرینات و اردوها برای دیدار دوستانه با ترینیداد و توباگو و ونزوئلا وارد کشورمان شود.

رسانه BBC انگلیس دیروز ( جمعه ) مصاحبه ای از کی روش منتشر کرد و نوشت: دستمزد برایم مهم نیست و بدون قرارداد کار می‌کنم. من 8 سال در ایران سرمایه گذاری کرده ام و روز به روز درحال فکر کردن  به این تیم هستم.

کی روش ادامه داد: وقتی برای پول کار نمی کنید، مسائل دیگری را در نظر می گیرید. من همه چیز را درنظر می‌گیرم و مسئله مهم تر برای من برای من، وفاداری است. من بازیکنانی دارم که از 17 سالگی با من رشد کرده اند تا به امروز که 23 یا 24 ساله هستند. تا وقتی که با هیچ تیم ملی یا باشگاهی توافقی نداشته باشم، این کار را انجام خواهم داد. فیفا می تواند کمک کند و باید این کار را انجام دهد.

پس از انتشار این مصاحبه، شایعات زیادی مبنی بر عقد قرارداد کی روش با فدراسیون فوتبال ایران منتشر شد و ابهام های زیادی داشت که ساعتی پیش فدراسیون فوتبال با انتشار بیانیه ای نوشت: قرارداد کارلوس کی روش با تیم ملی فوتبال ایران تمدید شده است و با توجه به انتشار برخی شایعات، به اطلاع افکار عمومی می رساند، مطابق اعلام رسمی قبلی؛ مسئولان فدراسیون و سرمربی محترم تیم ملی، قرارداد کارلوس کی روش با فدراسیون فوتبال تا جام ملت های آسیا تمدید شده است.

لذا تحلیل و تفسیرهای منتشره خلاف این موضوع، عاری از واقعیت است و تصریح می شود که قرارداد کی روش تا پایان جام ملت های آسیا با فدراسیون فوتبال تمدید شده است. این قرارداد لازم الاجرا برای طرفین است.

همچنین سید امیر حسین حسینی، مدیر رسانه ای تیم ملی فوتبال ایران در این باره عنوان کرد: مصاحبه اخیر منتشره از سوی کی روش، مربوط به حضور او در کلاس آموزشی فیفا که درباره جام جهانی است و نه روزهای اخیر.

حال باید دید چرا رسانه معاند BBC ، مصاحبه قدیمی کی روش را پیش از مسابقات حساس جام ملت های آسیا 2019 امارات منتشر کرده و هدف او از این کار چه بوده است؟ اما هر چه هست بی بی سی اینبار هم در رسیدن به مقاصدش و انتشار اخبار دروغین ناکام ماند.

جام ملت های آسیا 2019 امارات از دی ماه 1397 برگزار می شود و شاگردان کی روش تلاش می کنند تا پس از سال های 1968 - 1972 - 1976 بتوانند برای چهارمین بار مقام قهرمانی را کسب کنند.

بیشتربخوانید: 

واکنش کی روش به پیشنهاد تمدید قرارداد داورزنی: کی روش سرمربی تیم ملی ایران است گزینه جدید کی روش برای سرمربیگری

انتهای پیام/

گاف بزرگ بی بی سی درباره مصاحبه کی روش



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گاف بزرگ بی بی سی در انتشار مصاحبه کی روش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..