تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تمدید مهلت درخواست وام عتبات ویژه دانشجویان زائر اربعین

نحوه ثبت نام وام عتبات ویژه دانشجویان زائر اربعین/ مهلت ثبت درخواست تا یکم آبان ادامه داردبه گزارش  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در پی استقبال و درخواست‌های مکرر دانشجویان عزیزی که به صورت انفرادی قصد شرکت در مراسم اربعین حسینی ( ع) را دارند، بدین وسیله به اطلاع می‌رساند امکان واگذاری وام یک میلیون تومانی به کلیه دانشجویانی که قصد حضور در عتبات عالیات در ایام اربعین را دارند فراهم شده است.

دانشجویان متقاضی می‌بایست ضمن اخذ گواهی اشتغال به تحصیل از واحد دانشگاهی و فرم تاییده از دفاتر بسیج دانشجویی واحدها، با مراجعه به سامانه صندوق رفاه دانشگاه آزاد اسلامی پس از ثبت نام، تصویر گواهی اشتغال به تحصیل خود و فرم تاییدیه بسیج را بارگزاری نمایند.

دانشجویان 24 ساعت پس از ثبت نام در صورت تایید مدارک، با مراجعه به یکی از شعب بانک عامل پس از افتتاح حساب می‌توانند وام خود را دریافت کنند.

لازم به ذکر است دانشجویان زائر پس از بازگشت باید تصویر ویزا و صفحه ممهور به مهر ورود و خروج خود به کشور عراق را از طریق سامانه ساجد تا تاریخ 20 آبان بارگزاری کنند؛ در غیر اینصورت برابر مقررات صندوق رفاه با آن‌ها برخورد می‌شود.

مهلت ثبت درخواست وام تا تاریخ 1 آبان ماه است.

انتهای پیام/

وام عتبات ویژه دانشجویان زائر اربعین



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تمدید مهلت درخواست وام عتبات ویژه دانشجویان زائر اربعین»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..