تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اتفاقی که زندگی نیما مسیحا را دگرگون کرد

۷۸۶۸۵۸

۳۹ بازدید

نیما مسیحا با انتشار عکسی، از حس و حال تازه ای که زندگی اش و همچنین تجربه حس خوب پدر شدن نوشت و از به دنیا آمدن فرزندش تا دو سه روز آینده خبر داد.

برترین ها: نیما مسیحا با انتشار عکسی، از حس و حال تازه ای که زندگی اش و همچنین تجربه حس خوب پدر شدن نوشت و از به دنیا آمدن فرزندش تا دو سه روز آینده خبر داد.

نیما مسیحا خواننده نام آشنای پاپ با انتشار تصویری از خود و همسرش، در اینستاگرام نوشت: «دوستان خوبم من اين روزها يه حال ديگرى دارم جهانم دارد رنگ و شكل تازه اى به خودش ميگيرد اين حال خوب را براى اولين بار است كه تجربه مى كنم تا دو سه روز آينده فرشته كوچكى با تولد خود معجزه زندگى ما خواهد شد و حس خوب پدر بودن را به من خواهد داد.»

اتفاق غافلگیر کننده‌ای که زندگی نیما مسیحا را دگرگون کرد




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اتفاقی که زندگی نیما مسیحا را دگرگون کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..