تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عکس لیلا حاتمی در صفحه اینستاگرام بازیگر «بازی تاج و تخت»

بانو "ملیساندرا" بازیگر سریال «بازی تاج و تخت» در صفحه اینستاگرام خود عکسی از لیلا حاتمی در فیلم «جدایی نادر از سیمین» را گذاشته است

ملیساندر از «جدایی نادر از سیمین» نوشت

کاریس فن‌هاوتن بازیگر هلندی سریال «بازی تاج و تخت» تصویری از پیمان معادی و لیلا حاتمی مربوط به فیلم «جدایی نادر از سیمین» در اینستاگرام منتشر کرد و به تمجید از فیلم اصغر فرهادی پرداخت.

leila-hatami.jpg

لیلا حاتمی در اینستاگرام بازیگر «بازی تاج و تخت»

 کاریس فن‌هاوتن با برای بازی در نقش شخصیت ملیساندر در سریال «بازی تاج و تخت» شهرتی جهانی دارد. فن‌هاوتن در اینستاگرام درباره فیلم «جدایی نادر از سیمین» اثر تحسین شده اصغر فرهادی نوشت: «هنوز هم جز این فیلم کسی مرا به چالش نمی‌کشد.»

«جدایی نادر از سیمین» نخستین اثر سینمای ایران است که برنده جایزه اسکار شد. این فیلم در دو رشته بهترین فیلمنامه و بهترین فیلم‌ غیرانگلیسی‌زبان نامزد دریافت جایزه اسکار بود.

بیشتر بدانید : حقایق جالب درباره سریال «بازی تاج و تخت» که نمی دانستید!!

بیشتر بدانید : ستاره های پرطرفدار «بازی تاج و تخت» اکنون چه می کنند؟

بیشتر بدانید : اولین عکس های منتشر شده از لیلا حاتمی در اسپانیا با «مردی بدون سایه»


گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: khabaronline.ir




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عکس لیلا حاتمی در صفحه اینستاگرام بازیگر «بازی تاج و تخت»»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..