تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رئال ۱-۲ لوانته؛ تکمیل فاجعه در آستانه ال کلاسیکو

۷۸۶۸۶۰

۲۶۴ بازدید

رئال مادرید در دیداری پرانتقاد در زمین خود 1-2 به لوانته باخت تا روند ناکامی هایش تداوم یابد. این چهارمین باخت رئال در 5 بازی اخیر بود.

خبرگزاری تسنیم: در دومین بازی از هفته نهم لالیگا، امروز (شنبه) تیم فوتبال رئال مادرید در خانه خود ورزشگاه سانتیاگو برنابئو مقابل لوانته با نتیجه 2 بر یک تن به شکست داد و با این نتیجه بیش از پیش به دردسر افتاد.

دو اشتباه مهلک از رافائل واران در دقایق 7 و 16 منجر به گل‌های تیم دوم شهر والنسیا شد که به ترتیب توسط خوسه لوئیس مورالس و راجر (از روی نقطه پنالتی) به ثمر رسید. در دقیقه 72 هم مارسلو یکی از گل‌های خورده را برای تیم فوتبال رئال مادرید جبران کرد.

با این نتیجه پنجمین بازی بدون برد رئال مادرید در تمامی رقابت‌ها شامل لیگ قهرمانان اروپا به ثبت رسید، ضمن اینکه رکورد طولانی‌ترین ناکامی این تیم برای گلزنی در لالیگا در طول تاریخ هم شکسته شد. طولانی‌ترین رکورد ناکامی کهکشانی‌ها برای گلزنی در لالیگا 464 دقیقه بود که در دقیقه 56 این بازی شکسته شد و به 481 دقیقه افزایش پیدا کرد.

پنجمین بازی بدون برد رئال مادرید و سومین شکستش در این فصل لالیگا سبب شد که این تیم با 14 امتیاز به رده پنجم سقوط کند. لوانته با یک امتیاز کمتر پشت سر رئالی‌ها قرار دارد.

در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.

شرط ماهینی برای بازگشت طارمی به پرسپولیس




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رئال ۱-۲ لوانته؛ تکمیل فاجعه در آستانه ال کلاسیکو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..