تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




میناوند: عرضه بلیت فروشی هم ندارید

۷۸۶۸۵۱

۵۸۰ بازدید

مهرداد میناوند، بازیکن سابق تیم ملی و تیم پرسپولیس در واکنش به وضعیت ناساعد و مبهم فروش بلیت بازی پرسپولیس در اینستاگرام خود نوشت: «پشت پرده چه می گذرد؟چرا کسی پاسخگوی مردم نیست؟چرا هر دقیقه و هر لحظه یک اتفاقی می افتد؟گناه هوادار که ساعت ها برای تهیه بلیط وقت صرف کرده و بعد نه بلیط گرفته و نه تکلیف وجه پرداختی اش مشخص است چیست؟!عرضه قدر دانی از هواداران را ندارید و توان فروش بلیط را هم نشان داديد ندارید.»

برترین ها: مهرداد میناوند، بازیکن سابق تیم ملی و تیم پرسپولیس در واکنش به وضعیت ناساعد و مبهم فروش بلیت بازی پرسپولیس در اینستاگرام خود نوشت:

«خجالت آور است. یعنی چه سایت مختل شده و بعد در بازار سیاه بلیط را به یک میلیون می فروشند. شما باید این شوق و شور هواداران محبوب ترین تیم آسیا را توتیا چشمان خود کنید و با عزت و احترام بلیط را به آنها عرضه کنید. کسی نگفته در این شرایط اقتصادی و مالی حاکم بر باشگاه بلیط را مجانی به هواداران بفروشید اما وقتی مردم هر روز منتظر خرید بلیط هستند چرا باید روز بلیط فروشی شاهد انواع و اقسام اتفاقات از اين دست باشیم؟!

پشت پرده چه می گذرد؟چرا کسی پاسخگوی مردم نیست؟چرا هر دقیقه و هر لحظه یک اتفاقی می افتد؟گناه هوادار که ساعت ها برای تهیه بلیط وقت صرف کرده و بعد نه بلیط گرفته و نه تکلیف وجه پرداختی اش مشخص است چیست؟!عرضه قدر دانی از هواداران را ندارید و توان فروش بلیط را هم نشان داديد ندارید.

چرا همه قایم شده و هیچ یک پاسخگوی هواداران نیستند؟این چه بساطی است؟این اتفاقات در آستانه بازی با السد مایه تاسف است و باید همه مسوولان باشگاه و سازمان لیگ رسما از هواداران عذرخواهی کنند...

بنده از همينجا از جناب گرشاسبى خواستار رسيدگى به اين موضوع را با فوريت بالا دارم كه مبادا اين سودجوييهاى احمقانه دل هوادارانمان را بشكند.

يا حق»

میناوند:




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «میناوند: عرضه بلیت فروشی هم ندارید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..