تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۱۱۰ هزار متقاضی سفر اربعین در سماح ثبت نام کردند

مدیر کل امور رفاهی زائران استانداری خراسان رضوی:

ثبت نام ۱۱۰ هزار متقاضی سفر اربعین در سامانه سماحبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ مهدی فروزان مدیر کل امور رفاهی زائران استانداری خراسان رضوی با بیان اینکه متقاضیان در قالب ۴۸ هزار و ۲۲۷ گروه و کاروان ثبت نام کرده اند، گفت: از این تعداد تا کنون برای ۷۵ هزار و ۲۹۲ نفر روادید صادر و تحویل شده است که تلاش می‌شود صدور روادید بقیه هم به سرعت انجام شود.

وی افزود:امسال با همه مسائل و مشکلات آمار متقاضیان سفر اربعین حسینی رشد قابل ملاحظه‌ای دارد چنانکه در سال گذشته در مجموع ۸۰ هزار نفر از استان در سامانه سماح ثبت نام کردند، اما امسال این تعداد هم اکنون که هنوز ۱۰ روز تا اربعین حسینی مانده این رقم از ۱۱۰ هزار نفر گذشت.

مدیر کل امور رفاهی زائران استانداری خراسان رضوی با اشاره به خدمات رسانی به این زائران گفت: بر اساس برنامه ریزی انجام شده ۷۰ موکب در عراق از سوی مردم و بخش‌های مختلف خراسان رضوی دایر شده و ۴۵۰۰ نفر از پاکبانان، رانندگان، خادمان افتخاری و خدام بارگاه منور رضوی در طول مسیر زائران از مرز تا کربلا و نجف به زائران خدمت رسانی می‌کنند.

فروزان افزود: روز گذشته یک هزار نفر از پاکبانان، راننده‌ها و کمک رانندگان شهرداری مشهد با ۳۵۰ دستگاه اتوبوس عازم عراق شدند و بقیه هم در چند روز آتی اعزام می‌شوند.

انتهای پیام // ف.ش


خراسان رضوی ۷۰ موکب در عراق راه اندازی کرده است



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۱۱۰ هزار متقاضی سفر اربعین در سماح ثبت نام کردند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..