تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تأکید بر اجرای منحصر بفرد طرح زیارت

تأکید بر اجرای منحصر بفرد طرح زیارت به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ سید جواد حسینی معاون هماهنگی و مدیر امور زائران استانداری خراسان رضوی در جلسه شورای مدیران حوزه زیارت، گفت: انجام طرح زیارت به شکل ویژه و با تمرکز بر موضوع زیارت منحصر به فرد است که در این راستا باید برای رفع کاستی‌های احتمالی، اصلاح و تکمیل آن همت گماشت.

وی افزود: در این طرح ۱۰ راهبرد، ۳۷ سیاست، ۱۴۰ برنامه، ۱۳ بسته عملیاتی و ۸۲۵ پروژه تعریف شده است که جهت اجرایی شدن این موارد باید تمام دستگاه‌های دولتی، عمومی و بخش خصوصی را مشارکت دهیم.

سرپرست معاونت هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی با اشاره به چکیده این طرح، ادامه داد: ۱۳ بسته عملیاتی پیشنهادی که در آن راهبرد و سیاست‌ها دیده شده و بر آن اساس این بسته‌ها طراحی شده است، چکیده کل این طرح پژوهشی است.

حسینی با بیان اینکه برای اجرای این ۱۳ بسته عملیاتی باید زمینه‌ و زیرساخت‌های لازم دیده شود، گفت: الزاماتی که در این طرح مهم مورد تأکید بوده، باید مورد توجه مسئولان اجرایی، دستگاه‌ها و سیاست گذاران قرار گیرد.

وی با اشاره به الزامات این طرح، افزود: گفتمان سازی، ایجاد قوانین و مقررات برای تحقق طرح، توجه به برنامه ریزی و دوری از برنامه گریزی، پژوهش محور بودن کار، مدیریت یکپارچه زائرین، توجه به توزیع زائرین در طول سال و خدمات بطور واسپاری از الزامات این طرح است.

سرپرست معاونت هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی با بیان اینکه باید توزیع زائر در طول سال مد نظر باشد که در این راستا طرح مبدأ به مبدآ برنامه ریزی شده، ادامه داد: در طرح زیارت به اقتصاد، صنایع، سوغات و گردشگری زیارت و همچنین گردشگری سلامت و سایر ابعاد زیارت نیز توجه شده که باید این ظرفیت‌های فراموش شده از قوه به فعل تبدیل شود.

حسینی گفت: برای تحقق این امر باید استراتژی تهاجمی و توجه به ابعاد ترکیبی استراتژی را مورد نظر قرار دهیم.


انتهای پیام// ف. ش

توسعه فرهنگ زیارت با اتخاذ استراتژی تهاجمی و ترکیبی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تأکید بر اجرای منحصر بفرد طرح زیارت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..