تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آتش سوزی انبار نگهداری دانه های روغنی

آتش سوزی انبار نگهداری دانه های روغنیبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ حمید جهاندوست مسئول آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهرفرهادگرد و شهرک صنعتی کاویان فریمان گفت: آتش سوزی انبارنگهداری دانه های روغنی در یکی از شرکت های شهرک صنعتی کاویان فریمان با حضور به موقع آتش نشانان شهر فرهادگرد و ایستگاه شهرک صنعتی کاویان فریمان خاموش شد و از سرایت آتش به قسمت های دیگر جلوگیری به عمل آمد.

وی تصریح کرد: نگهداری و انبار دانه های روغنی بر روی هم موجب ایجاد حرارت و گرما شد و در نهایت آتش سوزی انبار این شرکت را در پی داشت.

حمید جهاندوست در ادامه گفت: در این حادثه 70تن دانه روغنی سویا با هزینه ای بالغ بر 100میلیون تومان در آتش سوخت و از بین رفت.

انتهای پیام//ز.م

آتش سوزی انبار دانه های روغنی در فریمان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آتش سوزی انبار نگهداری دانه های روغنی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..