تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعزام نخستین گروه خادمان افتخاری اربعین از قم به کربلای معلی

مسئول اعزام کاروان خادمان افتخاری عنوان کرد؛

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛سرکشیکیان مسئول اعزام کاروان خادمان افتخاری در گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛گفت:حدود 500 خادم افتخاری که از بین افراد معتمد و اعضای هیئات مذهبی انتخاب شده اند در ایام عزاداری اربعین در حرمین شریفین حضرت سیدالشهداء (ع ) وحضرت ابوالفضل ( ع ) و محدوده ی بین الحرمین مستقرخواهند شد .

وی با بیان اینکه خادمان قمی تا بعد از اربعین در کربلای معلی مستقر خواهد بود عنوان کرد :برای سهولت در ارائه ی خدمات ، اغلب این خادمان به زبانهای عربی ، اردو و انگلیسی مسلط هستند .

آقای سرکشیکیان اضافه کرد:بر اساس هماهنگی های به عمل آمده با عتبات حسینیه و عباسیه خادمان افتخاری اربعین قمی در کنار خادمان عتبات درکفشداریها ، امانت داریها ، درهای حرمین شریفین ، بخشهای خدمات و ارجاع به زائران حسینی خدمت رسانی خواهند کرد .

یادآور می شود در اربعین پارسال 200 نفرازخادمان افتخاری ثارالله با همین شیوه ، کارنامه ی خدمت موفقی در کربلای معلی به ثبت رسانیدند .

انتهای پیام/ح

نخستین گروه خادمان افتخاری اربعین از قم به کربلای معلی عزیمت کردند



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعزام نخستین گروه خادمان افتخاری اربعین از قم به کربلای معلی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..