تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افزایش بیش از ۱۰۰ درصدی قیمت کتاب!/رغبت کتابخوانی کاهش یافته است

ساعت: 14:26 منتشر شده در مورخ: 1397/07/28 شناسه خبر: 1420298

مدیر‌مسوول انتشارات عروج اندیشه گفت: افزایش قیمت ها موجب شده تا نشر کتاب نیز با مشکل مواجه شده و گاهی این افزایش به بیش از 100 درصد نیز رسیده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدرضا مقدم امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به وضعیت نشر در کشور،اظهار داشت: در حال حاضر ناشران با مشکلات عدیده ای دست و پنجه نرم می کنند.

وی با بیان اینکه در نمایشگاه کتاب زنجان700 عنوان کتاب ارائه شد،افزود: این انتشارات در سال جدید250 عنوان کتاب منتشر کرئده است.

این ناشر وضعیت نشر را نامطلوب ارزیابی کرد و گفت:در حال حاضر کسی رغبت به نشر به دلیل مشکلات عدیده آن، ندارد.

وی مقوله کتابخوانی را نیز در حال حاضر نامطلوب عنوان کرد و بیان داشت: به دلیل افزایش قیمت کتاب،در حال حاضر کسی رغبت به خواندن کتاب ندارد.

مدیر‌مسوول انتشارات عروج اندیشه با بیان اینکه در هر شهری میزان کتاب خوان و افرادی که کتاب خریداری می کنند، متفاوت است،افزود: به دلیل افزایش قیمت، کتابخوانی تحت الشعاع قرار گرفته است.

مقدم با اشاره به اینکه در سال گذشته یک بند گلاسه به قیمت 85 هزار تومان خریداری می شد، افزود: در حال حاضر قیمت آن به بالای 200 هزار تومان رسیده است.

وی ادامه داد: یک کتاب گلاسه 12 صفحه که در گذشته بین 2 و تا 3 هزار تومان به فروش می رسید در حال حاضر به 6 هزار تومان رسیده است و این امر موجب کاهش قدرت خرید مردم شده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افزایش بیش از ۱۰۰ درصدی قیمت کتاب!/رغبت کتابخوانی کاهش یافته است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..