تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مدیرکل امور امنیتی وانتظامی استانداری آذربایجان‌غربی منصوب شد

ساعت: 14:45 منتشر شده در مورخ: 1397/07/28 شناسه خبر: 1420343

استاندار آذربایجان‌غربی در حکمی فرماندار سابق ارومیه را به سمت مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری منصوب کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، عباس حسن‌خانی که چندی پیش از فرمانداری ارومیه رفته بود، امروز حکم مدیرکلی امنیتی و انتظامی استانداری آذربایجان غربی را دریافت کرد.

در متن حکم محمدمهدی شهریاری برای حسن‌خانی آمده است:

سلام علیکم

با عنایت به مراتب تعهد ، تخصص و تجربیات ارزنده ، جنابعالی را به عنوان مدیر کل امور امنیتی و انتظامی استانداری منصوب می نمایم.

امید است در سایه توجهات خداوند متعال و بهره گیری از تمام ظرفیت ها در انجام وظایف محوله در راستای تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و سیاست ها و برنامه های دولت تدبیر و امید موفق و موید باشید.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مدیرکل امور امنیتی وانتظامی استانداری آذربایجان‌غربی منصوب شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..