تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آسمان بوکان در تسخیر بادبادک های رنگارنگ

ساعت: 14:43 منتشر شده در مورخ: 1397/07/28 شناسه خبر: 1420340

همزمان با دومین روز از هفته تربیت بدنی بعد از روز جمعه ۲۷ مهرماه هیجدهیمن دوره جشنواره بادبادک ها با حضور گسترده خانوادهای بوکانی برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا مسئول هیئت ورزش های همگانی بوکان در گفتگو با اروم نیوز، عنوان کرد: هیجدهمین دوره جشنواره بادبادک ها عصر امروز با حضور گسترده کودکان، نوجوانان و خانواده های آنها در ارتفاعات «کیوه رش» در کنار بوستان ساحلی شهر به مناسبت هفته تربیت بدنی برگزار شد.

آرش ناصری بالا بردن روحیه کودکان و نوجوانان، ایجاد زمینه های مشارکت شهروندان، پرکردن بهینه اوقات فراغت، پرورش نبوغ و خلاقیت در کودکان، آموزش مهارت های زندگی و… را از مهمترین اهداف جشنواره بادبادک ها برشمرد.

وی درباره شرایط انتخاب نفرات برتر این جشنواره نیز بیان کرد: ملاک برتری شرکت کنندگان در این مسابقه دوام بیشتر بادبادک در هوا، زیبایی در طراحی بادبادک و حرکات نمایشی آن در هوا بود که در پایان به نفرات برتر هر رده سنی جوایزی اهدا نیز جوایزی اهدا شد.

ناصری از دیگر برنامه های جانبی این جشنواره را اجرای برنامه های شاد و طنز، برگزاری مسابقه و نقاشی روی صورت کودکان برشمرد و ابراز امید واری کرد این جشنواره ها به صورت گسترده در بوکان برگزار شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آسمان بوکان در تسخیر بادبادک های رنگارنگ»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..