تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مدال برنز کاراته‌کار جویبار در المپیک جوانان

ساعت: 13:38 منتشر شده در مورخ: 1397/07/28 شناسه خبر: 1420341

بانوی کاراته‌کار جویباری عضو تیم‌ملی جمهوری اسلامی ایران در المپیک کاراته جوانان در بوینوس آیرس موفق به کسب مدال برنز شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، فاطمه خنکدار در وزن منهای 53 کیلوگرم در رقابت‌های المپیک کاراته جوانان در بوینوس آیرس در اولین دیدار به مصاف تانیا باروس از پرتغال رفت و با نتیجه 6 برصفر به برتری رسید.

وی سپس 2 بر صفر آیاکا اوکازاکی از تایلند را 2 بر صفر مغلوب کرد و در سومین دیدار مقابل رینکا تاهاتا از ژاپن یک بر صفر شکست خورد و به نیمه‌نهایی رفت.

بانوی کاراته‌کار جویباری در نیمه‌نهایی به مصاف یاسمین نصر از مصر رفت و 5 بر صفر نتیجه را واگذار کرد و به مدال برنز دست یافت.

گفتنی است در بخش پسران علیرضا فرجی دیگر جویباری حاضر در این رقابت‌ها در وزن منهای 61 کیلوگرم به میدان رفت.

وی در اولین دیدار 4 بر صفر مقابل اساما اداری از مراکش شکست خورد‌ و در دومین مبارزه به مصاف حریف ژاپنی رفت و 5 بر صفر نتیجه را واگذار کرد و در سومین دیدار مقابل پدرو پابلو دلاروکا از گواتمالا قرار گرفت و یک بر صفر شکست خورد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مدال برنز کاراته‌کار جویبار در المپیک جوانان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..