تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی The War of the Worlds Andromeda برای کامپیوتر

دنیا به پایان رسیده است، از جای خود برخیزید و انتقام بگیرید! بازی The War of the Worlds Andromeda عنوانی اول شخص و شوتر می باشد که شما را به استفاده از اسلحه و رهبری تیم نظامی وادار می کند تا علیه دشمنان و رگبار آن ها دوام بیاورید. این بازی بیش از ۱۴مرحله ی خارق العاده دارد که از نبردهای خونین در منطقه ی H.G Wells بهره مند است. دقت داشته باشید که این بازی یک اثر ایندی می باشد و با عنوانی AAA مواجه نیستید. به همین دلیل هم، این بازی با قیمت پایین ۹٫۹۹دلار در شبکه استیم قرار گرفته است. تیم توسعه دهنده این بازی تصمیم گرفته است تا با این مبلغ ناچیر، تمرکز خود را بر روی بهبود بخش آنلاین و ایجاد مراحل جدید بگذارد. ایده ی اصلی بازی بر روی نابودی دشمنان است و چیز خاص دیگری ندارد. اما تیم توسعه دهنده این بازی که از کشور اسپانیا می باشند، وعده داده اند که بازی The War of the Worlds Andromeda می تواند شما را ساعت ها سرگرم کند.

The War of the Worlds Andromeda PC-HOODLUM

دانلود-بازی-The-War-of-the-Worlds-Andromeda

*/ ]]> اسکرین-شات-بازی-The-War-of-the-Worlds-Andromeda اسکرین-شات-بازی-The-War-of-the-Worlds-Andromeda اسکرین-شات-بازی-The-War-of-the-Worlds-Andromeda اسکرین-شات-بازی-The-War-of-the-Worlds-Andromeda اسکرین-شات-بازی-The-War-of-the-Worlds-Andromeda اسکرین-شات-بازی-The-War-of-the-Worlds-Andromeda info

The world is over, get up and start the battle of revenge! With the first-person shooter of The War of the Worlds: Andromeda, load your weapons and lead your team to fight through swarms of fierce aliens. Turn the battle around through 14 epic levels of brutal combat, based on the world of H.G. Wells.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 8.1
Processor: Intel Core i5 3550 @ 3.3 Ghz or AMD FX-6300
Memory: 6 GB RAM
Graphics: AMD Radeon R7 370 or NVIDIA GeForce GTX 660/570
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Storage: 20 GB available space
Additional Notes: 64 bits

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10
Processor: Intel Core i5 4570 @ 3.2 Ghz or AMD FX-8350
Memory: 8 GB RAM
Graphics: AMD Radeon R9 290X or NVIDIA GeForce GTX 780
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Storage: 20 GB available space
Additional Notes: 64 bits

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه HOODLUM را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل لینک دانلود رمز فایل

www.downloadha.com

گلوری تون | فروشگاه رسمی دوبلاژ گلوری

برای خرید قانونی و دانلود آرشیو کامل آثار دوبله فارسی گلوری به آدرس ذیل مراجعه کنید:

www.GloryToon.com




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی The War of the Worlds Andromeda برای کامپیوتر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..