تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی Helium Rain برای کامپیوتر – نسخه SKIDROW

Helium Rain اثری در سبک شبیه سازی، استراتژیک و اکشن می باشد که در آن باید به مبادلات دارایی های خود بپردازید و با سایر تاجرین رقابت کنید. شما می توانید سفینه های فضایی جدید خریداری کنید و ایستگاه های فضایی متعدد برای حفاری و استخراج منابع ایجاد نمایید. تمامی گستره ی کهکشان را کاوش کنید! دانلود بازی Helium Rain توسط استودیو Deimos Games توسعه و انتشار یافته است. شما می توانید سفینه های فضایی و تکنولوژی خود را آپگرید هم بکنید تا بهره وری بیشتری داشته باشید و امنیت سیستم خود را افزایش دهید. شما باید در هر دو تکنیک استراتژی در لحظه و تصمیمات بلندمدت تبحر پیدا کنید. تخریب یک ناوبری می تواند تاثیر مستقیمی بر روی اقتصاد شما بگذارد و مبارزه با دیگران می تواند تمامی محیط کاربری شما را متشنج کند.

در دانلود بازی Helium Rain بیش از ۱۳ کشتی فضایی با اسلحه و موتورهای قابل آپگرید در اختیار شماست. سفینه های باربری، بمب انداز، مرکزی و … را بسازید و با استفاده از موتورها و اسلحه جدید آن ها را آپگرید کنید. این بازی از سیستم اقتصادی پیچیده بهره مند است. شبیه سازی بسیار دقیقی از سیستم های مالی و تصمیمات اقتصادی در گیم پلی قرار گرفته تا بتوانید به یک تاجر واقعی تبدیل شوید. بیش از ۲۵بخش متعدد که به دور سیاره ی Nema در حال چرخیدن هستند، برای شما تعبیه شده است و می توانید تمامی قمرهای آن ها را نیز کاوش کنید.

Helium Rain PC-SKIDROW

دانلود-بازی-Helium-Rain

*/ ]]> اسکرین-شات-بازی-Helium-Rain اسکرین-شات-بازی-Helium-Rain اسکرین-شات-بازی-Helium-Rain اسکرین-شات-بازی-Helium-Rain اسکرین-شات-بازی-Helium-Rain اسکرین-شات-بازی-Helium-Rain info

Helium Rain is a single-player space simulation that places you at the helm of a spacefaring company. Trade resources, buy ships and stations to fulfill contracts ! Dock at stations to buy and sell you wares or upgrade your ship, upgrade your technology to be more efficient and militarize your fleet to prevent piracy.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7 (64 bits)
Processor: Intel Core® i3
Memory: 4000 MB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce® GTX 470 / AMD Radeon® HD 6870 / DX10 compatible GPU with at least 1GB VRAM
DirectX: Version 10
Storage: 5000 MB available space
Additional Notes: Only 64 bits versions of Windows are supported.

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 (64 bits)
Processor: Intel Core® i7
Memory: 8000 MB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce® GTX 970
DirectX: Version 11
Storage: 5000 MB available space
Additional Notes: Only 64 bits versions of Windows are supported.

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه SKIDROW را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل رمز فایل

www.downloadha.com

گلوری تون | فروشگاه رسمی دوبلاژ گلوری

برای خرید قانونی و دانلود آرشیو کامل آثار دوبله فارسی گلوری به آدرس ذیل مراجعه کنید:

www.GloryToon.com




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی Helium Rain برای کامپیوتر – نسخه SKIDROW»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..