تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیروزی یخکشی در دور دوم رقابت های کشتی آزاد قهرمانی جهان

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،رقابت های روز نخست کشتی آزاد قهرمانی جهان در سال 2018 با برگزاری مسابقات اوزان 61، 74، 86 و 125 کیلوگرم در شهر بوداپست مجارستان آغاز شد که بر این اساس در وزن 61 کیلوگرم که 23 نفر شرکت کرده اند، محمدباقر یخکشی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه 7 بر صفر مقابل عباس رحمان اف دارنده مدال برنز آسیا از ازبکستان مبارزه پیروز شد.وی دور سوم با برنده کشتی میان خولیس بونه رودریگوئز دارنده مدال برنز جهان از کوبا و ایوان گویدا دارنده مدال برنز اروپا از رومانی کشتی خواهد گرفت. در گروه یخکشی ولادمیر دوبوف دارنده مدال نقره جهان از بلغارستان نیز حضور دارد.

در وزن 74 کیلوگرم مصطفی حسین خانی در دور نخست مقابل دی لومائو از جزایر پالائو نخست با نتیجه 11 بر صفر پیروز شد.حسینخانی در دور دوم مقابل جردن باروز قهرمان جهان و المپیک از آمریکا کشتی خواهد گرفت.

در رقابت های وزن 125 کیلوگرم پرویز هادی مقابل روبرت باران از لهستان با نتیجه 11 به صفر پیروز شد.هادی در دور دوم با برنده ابراهیم سعیدوف از بلاروس و جمال الدین ماگومدوف از آذربایجان مبارزه خواهد کرد.

در وزن 86 کیلوگرم حسن یزدانی در دور اول مقابل دیوید تیلور از آمریکا با نتیجه غیر قابل تصور 11 بر 6 مغلوب شد و باید منتظر حضور این حریف به دیدار فینال باشد تا بتواند برای کسب مدال برنز در گروه شانس مجدد به کار خود ادامه دهد.

خبر به روز رسانی می شود...

بیشتر بخوانید:

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیروزی یخکشی در دور دوم رقابت های کشتی آزاد قهرمانی جهان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..