تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برانکو: السد می‌تواند هر حریفی را ببرد/ همه پرسپولیس را قهرمان جهان می‌دانند

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان برانکو ایوانکوویچ درباره آخرین وضعیت تیم فوتبال پرسپولیس در آستانه دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل السد قطر گفت: شاید این مهم ترین بازی 10 سال اخیر پرسپولیس باشد و فرصت خوبی برای بازیکنان ما است که به فینال لیگ قهرمانان آسیا برسند. می دانیم  هواداران چه انتظارهایی از ما دارند. اطمینان دارم آنها ظرفیت ورزشگاه آزادی را کامل کرده و از پرسپولیس حمایت می کنند. از سوی رسانه ها، خانواده مان و هواداران انتظارهای زیادی از تیم وجود دارد و همه می خواهند پرسپولیس آنها را شاد کند. به همین دلیل کارمان خیلی سخت است.

السد دیگر چیزی برای از دست دادن ندارد اما به تمرکز و نظم بازیکنانم اعتماد دارم

او ادامه داد: نیمه اول این بازی سخت را گذراندیم و کیفیت هر چهار تیمی که به نیمه نهایی رسیدند بسیار بالا است. سختی دیگر کار ما اینست که السد دیگر چیزی برای از دست دادن ندارد و تیمی است که می تواند در آسیا هر حریفی را ببرد. دیدید السد مقابل استقلال در تهران چگونه بازی کرد و اطمینان داریم بازی بسیار سختی در انتظارمان است. با این وجود به تمرکز و نظم بازیکنانم اعتماد دارم و ایمان دارم همگی با هم شاد خواهیم شد.

از هواداران به دلیل حمایتشان در 40 سال اخیر از پرسپولیس تشکر می کنم

سرمربی پرسپولیس درباره توصیه اش به هواداران برای پر کردن ورزشگاه آزادی در بازی با السد گفت: پیش از هرچیز می خواهم از هواداران به دلیل تمام حمایت هایی که تاکنون از ما داشته اند حمایت کنم. نه فقط حمایت هایی که اکنون از ما می کنند بلکه حمایتی که در طول 40 سال اخیر از پرسپولیس داشته اند جای تشکر دارد. هواداران یار دوازدهم ما هستند و خوشحالم ورزشگاه آزادی در بازی با السد پر می شود. از طرفی افتخار می کنم چنین بازی ای را انجام می دهیم و طبیعی است که دنبال پیروزی و رسیدن به فینال لیگ قهرمانان هستیم.

السد می تواند هر حریفی را ببرد

برانکو درباره اظهارات بازیکنان و اعضای کادرفنی السد مبنی بر اینکه مانند بازی با استقلال می توانند پرسپولیس را هم در ورزشگاه آزادی شکست دهند، بیان کرد: السد تیمی است که می تواند هر حریفی را ببرد و استقلال را هم قاطعانه شکست داد. السد، تیم باتجربه ای است که برخی بازیکنانش مانند ژاوی، گابی و بونجاح 15 سال در جوی مانند فضای ورزشگاه آزادی بازی کرده اند. طبیعی است شاید جو ورزشگاه آزادی برای آنها مشکل ساز نباشد اما مهم اینست که هواداران از تیم ما حمایت می کنند و حمایت آنها شامل پرسپولیس می شود. تماشاگران 90 دقیقه به ما روحیه می دهند و این برای بازیکنان پرسپولیس، بزرگ ترین انگیزه است. فقط هم به خودمان فکر می کنیم.

لازم باشد کامیابی نیا با یک دست هم مقابل السد بازی می کند

او درباره آسیب دیدگی کمال کامیابی نیا در بازی با نود ارومیه و آخرین وضعیت این بازیکن پس از مصدومیت گفت: کمال مقابل السد بازی می کند و اگر لازم باشد یک دستی هم بازی می کند. امید عالیشاه هم برای این بازی در رقابت قرار دارد اما تاکنون 100 درصد آماده نیست. اگر نیاز باشد از امید هم استفاده می کنیم. در حال حاضر تنها حسین ماهینی را به دلیل آسیب دیدگی در اختیار نداریم و محسن ربیع خواه هم نیمکت نشین است.

همه ما را قهرمان جهان می دانند و نمی توانیم از فشارهای موجود فرار کنیم

برانکو درباره اظهارنظر یک خبرنگار مبنی بر اینکه  «پرسپولیس چندین سال قبل با وجود تساوی یک بر یک در خانه نیسان ژاپن در فینال جام در جام آسیا  در تهران شکست خورد و قهرمانی را از دست داد. به نظر می‌رسد اکنون هم مسئولان پرسپولیس با تکرار آن اشتباه از حالا خودشان را قهرمان می دانند و این امر توقعات را افزایش می دهد» گفت: پیش از این هم گفتم همه اکنون ما را در فینال می بینند. نه تنها پرسپولیس را قهرمان آسیا بلکه این تیم را قهرمان جهان می دانند. این مسائل را می دانیم. حتی خانواده هایمان، باشگاه و هواداران روی ما فشار می آورند و نمی توانیم از آن فرار کنیم. با این وجود به بازیکنانم اعتماد دارم و می دانم آنها باهوش و عاقل هستند. بازیکنانم تمرکز دارند و می دانند که هنوز هیچ کاری نکرده ایم. تنها نیمه اول را پشت سر گذاشته ایم و می دانیم در فوتبال یک نتیجه به سرعت تغییر می کند. متاسفانه این دیدگاه وجود دارد اما به بازیکنانم بیش از همه اعتماد دارم.

هیچ حریفی برتر از پرسپولیس نیست اما وضعیت فوتبال را هم می دانید

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه  به نظر می رسد این تیم نسبت به سال گذشته شانس به مراتب بیشتری برای صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا دارد، تصریح کرد: در بازی رفت فصل گذشته مقابل الهلال نتیجه بدی کسب کردیم و  شرایطمان در آن دیدار خیلی سخت بود. بازی های ما نشان داده است به صورت تقریبی پرسپولیس و السد در یک سطح هستند اما کارمان خیلی سخت است. باید تمرکز، نظم و سماجت در کار داشته باشیم. البته اینکه ما و السد اکنون در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا حضور داریم ثابت می کند در چه گروه سختی بوده ایم. فصل گذشته هم برای پرسپولیس و الهلال این اتفاق رخ داد. نشان داده ایم می توانیم با هر تیمی بازی کنیم و هیچ حریفی برتر از ما نیست. با این وجود می بینید فوتبال چه وضعیتی دارد و نباید روی آن حساب کرد. در بازی رفت ما با الدحیل حریف هیچ شانس گلی ایجاد نکرد اما بازیکنش با کمر یک گل زد.

بیشتر بخوانید:

ارز ثانویه به سرخابی‌های پایتخت رسید السدقطر با یک غایب به مصاف پرسپولیس ایران می‌رود بلیت فروشی دیدار پرسپولیس ایران - السدقطر در لیگ قهرمانان آسیا آغاز شد

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برانکو: السد می‌تواند هر حریفی را ببرد/ همه پرسپولیس را قهرمان جهان می‌دانند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..