تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بیرانوند: در اعلام لیست وزنه برداران ایران، فدراسیون جهانی اشتباه کرد

محسن بیرانوند دبیر فدراسیون وزنه برداری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در واکنش به ناقص اعلام شدن ترکیب ایران برای حضور در رقابت‌های جهانی عشق آباد اظهار کرد: ما قبلا اسامی تیم را به صورت کامل ۱۰ نفر اصلی به اضافه ۲ نفر ذخیره به فدراسیون جهانی اعلام کرده ایم و برایم جای تعجب است که چطور نام ورزشکارانی، همچون همایون تیموری، محمد زارعی و علیرضا سلیمانی در این لیست دیده نمی‌شود و این اشتباه خود فدراسیون جهانی است که نام ورزشکاران ایران را ثبت نکرده است.

او ادامه داد: پس از این اتفاق ایمیلی را به فدراسیون جهانی ارسال کرده‌ایم تا این اشتباه را تصحیح کند و نام وزنه برداران ایران را به لیست مسابقات جهانی اضافه کند. این اشتباه سهوی از طرف فدراسیون جهانی رخ داده است نه فدراسیون ما.

بیرانوند در ادامه تصریح کرد: تمرینات ملی پوشان بدون هیچ مشکلی در کمپ تیم‌های ملی پیگیری می‌شود و امیدوارم تا روز اعزام کسی دچار آسیب دیدگی نشود تا با بهترین شرایط ممکن راهی ترکمنستان شویم.

بیرانوند در مورد اینکه چه زمانی مدال طلای سعید محمدپور در المپیک لندن به او اهدا می‌شود، گفت: این مدال از سوی IOC تائید شده و طبق برنامه ریزی نیز قرار شده در حاشیه مسابقات جهانی مدال طلا المپیک لندن را دریافت کند. به هر حال تمام سعی مان بر این است پس از اهدای این مدال برای پرداخت پاداش اقدامات لازم را انجام دهیم.

بیشتر بخوانید: بیرانوند:مگر کارخانه تولیدی داریم که پشت سر هم وزنه بردار تولید کنیم بیرانوند: سهراب مرادی یک پهلوان است/ از تجربه سلیمی در وزنه‌برداری استفاده می‌کنیم لیست اولیه ورزشکاران ایران در مسابقات جهانی وزنه برداری اعلام شد

انتهای پیام/

آخرین اخبار فدراسیون وزنه برداری



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بیرانوند: در اعلام لیست وزنه برداران ایران، فدراسیون جهانی اشتباه کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..