تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




احتمال غیبت عالیشاه در بازی پرسپولیس و السد

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس در تمرین امروز باز هم از ناحیه زانو احساس درد کرد و این احتمال وجود دارد که بازی برگشت مقابل السد قطر را از دست بدهد.

به گزارش شمانیوز:امید عالیشاه که در بازی رفت پرسپولیس مقابل السد قطر به دلیل مصدومیت از زمین بیرون آمد، در چند وقت اخیر با انجام تمرینات اختصاصی و زیرنظر کادر پزشکی تمرین کرد تا بتواند به بازی مقابل السد قطر برسد.

عالیشاه امروز و در حین تمرین دوباره از ناحیه زانو دچار درد شد و کادر پزشکی تمهیدات ویژه‌ای برای آماده‌سازی این بازیکن انجام دادند. با احساس درد عالیشاه بعد از تمرین امروز این احتمال وجود دارد که این بازیکن نتواند در بازی برگشت مقابل السد به میدان برود اما این موضوع طی امروز یا فردا به صورت قطعی مشخص خواهد شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «احتمال غیبت عالیشاه در بازی پرسپولیس و السد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..