تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عمل پیوند کلیه برای بانوی بیمار کلیوی ورزقانی

مس سونگون این بار نیز در راستای مسئولیت‌های اجتماعی خود و در ادامه کمک به بیماران صعب العلاج و بی بضاعت دست یاری خود را بسوی یک بیمار کلیوی گشوده و امکانات پیوند کلیه را برای ایشان فراهم نمود.

به گزارش شمانیوز:این بانوی 28 ساله ی ورزقانی که با داشتن یک فرزند یک و نیم ساله مدتها بود از مشکلات دیالیز و ... رنج می برد و با این سختی دست به گریبان بود. وضعیت بیماری ایشان پس از بدنیا آمدن فرزندش وخیم تر شده و حتی دیالیز نیز دیگر تسکین بخش دردش نبود از سویی دیگر بیکاری همسر، هزینه های بالای دارو و درمان و انجام عمل پیوند کلیه وی را از ادامه زندگی در کنار خانواده خود مأیوس نموده بود که به لطف خدا و با شناسایی او، مجتمع مس سونگون بعد از یافتن فرد اهدا کننده کار درمان وی را آغاز نمود و در اوایل مهر ماه سال جاری عمل پیوند کلیه انجام پذیرفت. خوشبختانه پس از عمل پیوند حال عمومی ایشان بسیار خوب بوده و امید است پس از پایان دوران نقاهت با سلامتی کامل به آغوش خانواده بازگردند.

منبع:مس منطقه آذربایجان




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عمل پیوند کلیه برای بانوی بیمار کلیوی ورزقانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..