تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ادعای 3 زن دیگر درباره تجاوز رونالدو به آنها

رونالدو بخاطر موضوع تجاوز جنسی  گرفتار آنچنان مصیبتی شده که فرار از آن فعلا مقدور نیست

دردسرهای بی پایان کریس رونالدو / 3 اتهام تجاوز دیگر!

 دردسرهای بی پایان این فوتبالیست پرتغالی با اتهام سنگین تجاوز ادامه دارد. در حالی که او به اتهام تجاوز به یک زن آمریکایی تحت تعقیب دارد با یک اتهام مشابه دیگر مواجه شده است.

نشریه اشپیگل افشاگری کرده بود که او در سال 2009 پس از یک فقره تجاوز به زنی آمریکایی به وی حق السکوت پرداخت کرده است.

اکنون نشریه میل هم مدعی شده رونالدو به سه زن دیگر هم قبلا تجاوز کرده که مشخصات این سه زن فعلا محفوظ است. نشریه سان دیگر نشریه انگلیسی نیز مدعی شده رونالدو علاوه بر آن زن آمریکایی سه اتهام تجاوز دیگر هم در برابر خود می بیند.

از سویی اشپیگل آلمان که این روزها دست از سر رونالدو برنمی دارد اسنادی منتشر کرده که نشان می دهد رونالدو به زن آمریکایی 300 هزار یورو حق السکوت پرداخت کرده است.

به دلیل اتهامات اخیر رونالدو به شدت تحت فشار قرار گرفته و ارزش سهام یوونتوس نیز سقوط کرده است.

رونالدو در مخمصه بسیار بدی افتاده است و به نظر نمی رسد به این سادگی از شر آن بتواند رها شود.

گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: jamejamonline.ir




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ادعای 3 زن دیگر درباره تجاوز رونالدو به آنها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..