تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آغاز عملیات تجهیز ورزشگاه یادگار تبریز

۷۸۶۷۳۱

۳۲ بازدید

مسئولان اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی به همراه مدیران تراکتورسازی در راستای تجهیز ورزشگاه یادگار امام گام برمی دارند.

ورزش‌سه: از روزی که محمدرضا زنوزی مالکیت باشگاه تراکتورسازی را برعهده گرفت، به هواداران این تیم وعده داد که در راستای رفاه حال آنها به تجهیز ورزشگاه یادگار امام تبریز بپردازد و البته هموار کردن مسیرهای ارتباطی به این ورزشگاه در دستور کار قرار بگیرد.

زنوزی بعد از آنکه چند تن قیر برای آسفالت جاده منتهی به ورزشگاه یادگار به شهرداری داد، حالا با همکاری اداره کل وزارت ورزش و جوانان برای تجهیز ورزشگاه دست به کار شده است.

از این رو ورودی های ورزشگاه یادگار امام سر و شکل ویژه ای به خود گرفته تا هواداران بدون مشکل از گیت ها وارد ورزشگاه شوند و دیدارهای خانگی تراکتورسازی را تماشا کنند.

آغاز عملیات تجهیز ورزشگاه یادگار تبریز

آغاز عملیات تجهیز ورزشگاه یادگار تبریز




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آغاز عملیات تجهیز ورزشگاه یادگار تبریز»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..