تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تخصیص آب به منطقه اورامان را پیگیری می‌کنیم

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان:

تخصیص آب به منطقه اورامان را پیگیری می‌کنیم به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، حسین فیروزی در آیین اختتامیه اولین جشنواره انار اورامان که شامگاه جمعه (۲۷ مهر) به همت جهاد دانشگاهی استان کردستان در روستای سلین برگزار شد، گفت: اورامان نماد اقتصاد مقاومتی است، زیرا اقتصادی درون زا و برون گرا دارند.
وی افزود: مردم اورامان استفاده بهینه از آب و خاک و منابع کشاورزی می‌کنند تا به جا‌های دیگر وابسته نباشند که باید به این فرهنگ کار و تلاش احترام گذاشت.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان عنوان کرد: آب خوبی در سد‌های کنار دست باغ‌های این منطقه وجود دارد، اما باغ‌ها تشنه هستند که حق همه کشاورزان آنهاست که از این آب‌ها استفاده کنند.

وی اعلام کرد: استاندار کردستان بر روی این موضوع آگاهی دارند و تخصیص آب برای اورامان در دستور کار ایشان است.

فیروزی با اشاره به اینکه استاندار برای این منطقه طرح توسعه تعریف کرده است، گفت: اورامان میراث دار بشریت است و باید به دنیا شناسانده شود.

وی تصریح کرد: ما تمام تلاش خود را می‌کنیم که در جشنواره انار سال آینده تخصیص آب بیشتر و مجوز‌های لازم برای کسب و کار اهالی این منطقه را فراهم کنیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان خاطرنشان کرد: آبیاری در منطقه اورامان باید براساس یک الگوی علمی باشد و تا از هدررفت آب جلوگیری به عمل آید.

گفتنی است؛ جشنواره انار اورامان از ۲۵ الی ۲۷ مهرماه در روستا‌های هدف گردشگری سلین، ناو، نوین، بلبر و ژیوار برگزار شد.

انتهای پیام/م

آبیاری در منطقه اورامان باید براساس یک الگوی علمی باشد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تخصیص آب به منطقه اورامان را پیگیری می‌کنیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..