تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برزگزاری جشنواره چله سرو در۱۶بخش مختلف درقم

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛محمدرضاسعید تهرانی دبیرجشنواره چله سروبا اشاره به جشنواره چله سبز،گفت:با توجه به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری قم از اسفند سال 96 جلساتی را با مسئولان فرهنگی استان برگزار کرده و بنا بر این شد که با تعریف برنامه‌های مختلف هنری، فرهنگی و ورزشی، مردم در جشنواره چله سبز مشارکت داده شوند.

دبیر جشنواره چله سرو عنوان کرد: با توجه به وجود دبیرخانه‌های فرعی، مختص هرکدام از بخش‌های جشنواره، سعی شده که از تمامی ظرفیت‌های فرهنگی استان استفاده شود، به‌طور مثال جشنواره سرود آوای سرو به کانون فرهنگی هنری مساجد واگذارشده، همچنین جشنواره پرده‌خوانی را حوزه هنری برگزار می‌کند، جشنواره نقاشی پرچم با همکاری آموزش و پرورش، جشنواره المپیاد ورزشی با همکاری اداره ورزش و جوانان و مساجد و شعر طنز قمپز با همکاری بخش ادبیات حوزه هنری برگزار می‌شود.

وی حوزه‌های مختلف جشنواره چله سبز را موردتوجه قرار داد و افزود: در این جشنواره سعی بر این شده که زوایای مختلف موجود در جامعه مدنظر قرار داده شود و حضور دانش آموزان در چند عنوان، جشنواره پرچم در مقاطع ابتدایی، پرده‌خوانی در دوره ابتدایی و متوسطه اول، جشنواره عمار، المپیاد ورزشی محلات، جشن‌های پیروزی انقلاب به‌صورت استیج و دیگر برنامه‌ها درمجموع در 16 بخش مختلف برگزار می‌شود.

لازم به ذکر است، این جشنواره تا پایان دهه فجر به‌صورت مرحله‌به‌مرحله اجرا می‌شود.

انتهای پیام/ ح

جشنواره چله سرو در ۱۶ بخش مختلف در استان قم برگزار می‌شود



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برزگزاری جشنواره چله سرو در۱۶بخش مختلف درقم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..