تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




"قاسم سلیمانی" جایگزین احت 

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛حسین مقصودی نماینده سبزوار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به معرفی وزرای پیشنهادی اقتصاد، صنعت و معدن و تجارت به مجلس گفت: احتمالاً این اسامی فردا به مجلس معرفی می‌شوند.

وی با بیان اینکه عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی نیز از سمت خود استعفا داده است، ادامه داد: احتمالاً با پذیرش این استعفا از سوی رئیس‌جمهور گزینه پیشنهادی وزارت راه و شهرسازی نیز فردا به مجلس معرفی شود.

بیشتر بخوانید: ۷ مدرک تحصیلی جنجال برانگیز مسئولین+ جزئیات و تصاویر

نماینده مردم سبزوار در مجلس تصریح کرد: طبق اطلاعاتی که بنده کسب کرده‌ام دولت با  قاسم سلیمانی استاندار ایلام برای تصدی وزارت راه و شهرسازی صحبت‌های را انجام داده و وی فردا از سوی دولت به عنوان وزیر پیشنهادی به مجلس معرفی خواهد شد.

عباس آخوندی، وزیر راه و ترابری دقایقی قبل نامه استعفای خود که در تاریخ 10 شهریور ماه خطاب به رئیس جمهور نوشته شده است را در کانال تلگرامی اش منتشر کرد. 

طبق توافق دولت و مجلس،  فردا وزرای پیشنهادی به هیئت رئیسه مجلس معرفی خواهند شد و بر همین اساس امروز آخوندی اسعفای خود را بصورت رسمی اعلام کرده است.

منبع:تسنیم

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «"قاسم سلیمانی" جایگزین احت »اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..