تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خانواده رکن اساسی در فرایند تعلیم و تربیت/ نقش پررنگ پیش دبستانی در کشورهای توسعه یافته

در این مراسم باقری با اشاره به اینکه زیر بنای توسعه هر جامعه نظام تعلیم و تربیت آن است، اظهار کرد: خانواده نقش مهمی در این نظام دارد و می تواند در کنار آموزش و پرورش کمک کننده ظاهر شود.

۷ سال اول زندگی،  اصلی ترین بخش زندگی است

وی با تأکید بر اینکه تعلیم و تربیت مادام‌العمر وظیفه خانواده است و تعلیم و تربیت رسمی جزوی از آن است، ادامه داد: تعلیم و تربیت فرایندی پیوسته محسوب می شود و ۲۵۰۰ روز اول زندگی هر فرد یعنی هفت سال اول جز اصلی ترین بخش زندگی است بر همین اساس در کشورهای توسعه یافته به آموزش‌های پیش از دبستان اهمیت بسیاری داده می شود اما پیش از دبستان فرایند تربیت بر عهده خانواده است.

توسعه یافتگی باید از خانواده‌ها آغاز شود

وی تصریح کرد: در کشورهای در حال توسعه، تربیت پیش از دبستان کمتر توجه می شود و این آسیب است؛ در بیش از دبستان وقت کودک بیشتر در خانواده می‌گذرد و تربیت بر عهده خانواده است.

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: خانواده در کنار تعلیم و تربیت بیشترین اثر را دارد و برای اینکه کشور توسعه یافته داشته باشیم اول باید خانواده توسعه یافته داشته باشیم، بعد از آن مهدها و پیش دبستانی توسعه یافته شود و بعد مدارس توسعه یافته داشته باشیم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خانواده رکن اساسی در فرایند تعلیم و تربیت/ نقش پررنگ پیش دبستانی در کشورهای توسعه یافته»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..