تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شکست حسن یزدانی مقابل تیلور آمریکایی

ورزش > کشتی - حسین یزدانی در آغاز رقابت های کشتی آزاد قهرمانی جهان مقابل دیوید تیلور آمریکایی ناباورانه شکست خورد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛در آغاز رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان در بوداپست مجارستان، حسن یزدانی نماینده وزن 86 کیلوگرم ایران و دارنده مدال‌های طلای جهان و المپیک در نخستین مبارزه خود و در دیداری حساس و سرنوشت ساز برابر دیوید تیلور از آمریکا با نتیجه 11 بر 6 ناباورانه شکست خورد.این شکست در حالی برای نابغه کشتی ایران بدست آمد که به وضوح مشخص بود تیلور از آمادگی بدنی بالاتری برخوردار بود و با اتکا به همین آمادگی موفق شد در تایم دوم از خستگی یزدانی استفاده و بارها با زیرگیری از وی ،نابغه کشتی ایران را در خاک بنشاند و پیروز این مبارزه حساس شود.

یزدانی این مبارزه را هجومی آغاز کرد و موفق شد تایم نخست را 6 بر 2 به پایان برساند با آغاز 3 دقیقه دوم تیلور با گرفتن مچ پای یزدانی موفق به خاک یزدانی شد و کشتی 6 بر 4 به سود یزدانی شد. تیلور که با جنگندگی و امادگی بدنی بالا به کار ادامه می‌داد موفق شد بار دیگر یزدانی را که نشانه‌های خستگی در وی پدیدار شده بود را بار دیگر در خاک بنشند و نتیجه را به تساوی بکشاند. تیلور باز هم به حمله‌های خود ادامه داد و یزدانی را در خاک نشاند تا 8 بر 6 جلو بیفتد. وی در ادامه نیز یک امیتاز دیگر گرفت تا 9 بر 6 جلو بیفتد.تیلور باز هم یزدانی خسته را در خاک خود نشاند تا به برتری 11 بر 6 برسد.

تیلور پس از آنکه 2 سال قبل و در جریان رقابت های جام جهانی کرمانشاه برابر یزدانی با ضربه فنی به برتری رسیده بود و تنها شکست یزدانی را طی این 2 سال به وی تحمیل کرده بود،بارها در صفحات مجازی برابر یزدانی کری‌خوانی کرد و بر روی تشک مبارزه نیز نشان داد این کری‌خوانی‌ها بی جا نبوده است.

یزدانی برای اینکه بتواند در گروه بازنده‌ها و برای رسیدن به مدال برنز تلاش کند باید منتظر صعود تیلور به فینال باشد در غیر اینصورت از دور رقابت‌ها کنار خواهد رفت.

251 251




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شکست حسن یزدانی مقابل تیلور آمریکایی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..