تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انتقاد تند و طعنه‌آمیز امیرآبادی به آخوندی

۷۸۶۷۲۳

۱۷۲ بازدید

عضو هیأت رئیسه مجلس اعلام کرد: آقای آخوندی وزیر راه بهتر است به جای دخالت در کار وزرای اقتصاد و خارجه، پیگیر حل مشکل کامیون‌داران و مهندسین و حمل و نقل زائران اربعین باشد.

برترین ها: عضو هیأت رئیسه مجلس اعلام کرد: آقای آخوندی وزیر راه بهتر است به جای دخالت در کار وزرای اقتصاد و خارجه، پیگیر حل مشکل کامیون‌داران و مهندسین و حمل و نقل زائران اربعین باشد.

احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم و عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی در صفحه شخصی خود مطلبی درباره نامه آخوندی به رئیس مجلس درباره FATF منتشر کرد که متن آن به شرح زیر است:

«آقای آخوندی وزیر راه بهتر است به جای دخالت در کار وزرای اقتصاد و خارجه (نامه نگاری به رئیس مجلس درخصوص FATF) پیگیر حل مشکل کامیونداران و مهندسین و حمل و نقل زائران اربعین باشند.»

عباس آخوندی وزیر راه‌ وشهرسازی طی نامه ای به علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی خواستار ورود مجلس به اظهارنظر سخنگوی شورای نگهبان در خصوص لایحه مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم (FATF) شده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انتقاد تند و طعنه‌آمیز امیرآبادی به آخوندی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..