تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کاظمی: سپاهان را یک قدم به جام نزدیک کردند

۷۸۶۶۸۹

۳۶۴ بازدید

معاون اجرایی باشگاه نساجی گفت: ما نساجی هستیم یک تیم مردمی و خصوصی ما نه پول و قدرت سپاهان را داریم و نه دبیر کل و رئیس فدراسیون را.

خبرگزاری میزان: محمد کاظمی در خصوص بازی تیم‌های فوتبال سپاهان و نساجی در هفته نهم لیگ برتر فوتبال که با شکست شاگردان نکونام همراه بود اظهار داشت: به نظرم بازی خوبی بود و با توجه به اینکه ما در جام حذفی با سپاهان بازی کرده بودیم دو تیم ازیکدیگر شناخت داشتند و با جسارت مقابل هم بازی کردند.

وی در مورد عملکرد داوری در این بازی و اینکه دردقایق پایانی یک پنالتی به سود سپاهان گرفته شد، گفت: به نظرم ما اسیر یک بازی پشت پرده شدیم که نمی‌خواهند نساجی در لیگ برتر باشد. در نه بازی گذشته لیگ برتر این ششمین بازی است که داوری سر نساجی را می‌برد تا الان می‌خواستیم سکوت کنیم، ولی حالا دیگر وقت فریاد زدن است.

برای آقایان شاید همان جنجال در ورزشگاه و فحاشی خوب است چرا که آنها فرهنگ هواداران نساجی را نمی‌بینند. تیمی که هواداران خوب و بی حاشیه دارد نباید این قدر اذیت شود، اما ما امسال از همه تیم‌ها بیشتر ضربه خوردیم. کارشناسان داوری هم همه معتقدند که صحنه پنالتی به هیچ عنوان درست نبوده و این پنالتی به ناحق گرفته شده است.

معاون اجرایی باشگاه نساجی تصریح کرد: ما در شش بازی ضربه سنگینی خوردیم، پرسپولیس را در بازی با ما از بحران خارج کردند و روز گذشته هم سپاهان را یک قدم به قهرمانی نزدیکتر. داوری در نیمه اول عملکرد خوبی داشت، اما نمی‌دانم چه شد که اوقتی از رختکن بیرون آ‌مد و نیمه دوم را قضاوت کرد تا این اندازه تغییر کرد.

مشکل ما فقط کوپال ناظمی (داور بازی سپاهان و نساجی) نیست بلکه مسائل پشت پرده‌ای است که باعث می‌شود حق ما ضایع شود. ما از شش داور ضربه خورده‌ایم و مگر می‌شود که چنین اتفاقی رخ دهد. ما می‌دانیم داوری نوسان دارد، اما تا الان که همه چیز به ضرر ما بوده است. پورقاز در یکی از صحنه‌ها باید اخراج می‌شد که داور این کار را نکرد، اما کوچکترین خطای بازیکنان ما را می‌گرفت و زمانی هم که کوچکترین اعتراضی می‌کردیم به ما کارت می‌داد.

کاظمی تاکید کرد: به نظرم ما در فوتبال ایران داور نداریم، اگر یک نفر از این داور‌ها اشتباه می‌کردم مشکلی نبود، اما ما از شش داور ضربه خوردیم که این کاملا غیر عادی است. به نظرم جامعه داوری ایران بیمار است و ما به جز فغانی دیگر داوری نداریم. ما نساجی هستیم یک تیم مردمی و خصوصی ما نه پول و قدرت سپاهان را داریم و نه دبیر کل و رئیس فدراسیون را.

آقایان دارند کاری می‌کنند که هواردان ما هم اعتراض کنند و حاشیه برای فوتبال ایران ایجاد کنند ما امسال ۱۱ بازی انجام دادیم که هوادارن ما در نهایت فرهنگ و ادب تیمشان را تشویق کردند. ما روز گذشته از هوادارانمان چندین پیام داشتیم که آنها گفتند نساجی در حال نابود شدن است و چرا شما کاری نمی‌کنید.

وی خاطر نشان کرد: چرا رفعتی باید ناظر بازی ما با سپاهان و ذوب‌آهن باشد؟ چه کسی پشت پرده است؟ مگر می‌شود یک سوم بازی‌های ما رفعتی ناظر بازی باشد؟ مگر ما ناظر دیگری نداریم؟ اگر آقایان دوست ندارند نساجی در لیگ برتر باشد خب این موضوع را به راحتی اعلام کنند و ما هم می‌رویم و دیگر هزینه نمی‌کنیم. ترکیب ۱۱ نفره سپاهان از نصف بودجه تیم‌های لیگ برتری گرانتر است.

کاظمی در پایان گفت: اگر اینگونه قهرمانی برای سپاهان خوب است پس مبارکشان باشد. ما فوتبال خود را نشان دادیم، ولی زورمان به فدراسیون و پول سپاهان نمی‌رسد و در واقع ما ایستاده مردیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کاظمی: سپاهان را یک قدم به جام نزدیک کردند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..