تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ضرورت راه اندازی مرکز ملی«IOT» در ایران/ رابطه مستقیم افزایش شرکت‌های دانش بنیان با آمار اشتغال


وی ادامه داد: برنامه راهبردی دانشگاه در حوزه ict خوب و قابل قبول بوده است، به طوری که توانمندی مطلوبی در این زمینه صورت گرفته و دیده شده است.

معتمدی تصریح کرد: یکی از مشکلات بزرگ ما بحث سیستم مرکزی است که در خارج از کشور وجود دارد، پیشنهاد می‌کنم با توجه به سابقه ما در زمینه ابر رایانه‌ها، بتوانیم یک مرکز ملی iot را راه اندازی کنیم.

رئیس دانشگاه امیرکبیر تصریح کرد: این دانشگاه دو سال پیش برج ابن سینا را افتتاح کرد­ و ابتدا ۱۰ شرکت­ دانش بنیان مورد حمایت قرار گرفتند­ و امسال تعداد این شرکت‌ها به ۱۲۳ رسیده است.

معتمدی افزود: به ازای افزایش شرکت‌های دانش بنیان میزان سرمایه گذاری و­ اشتغال به همین نسبت افزایش پیدا کرده است.

مهمترین راهکار برون رفت از مشکلات اقتصادی وی گفت: یکی از بهترین راه‌های برون رفت از مشکلات اقتصادی و بحث‌های مربوط به اقتصاد مقاومتی، توسعه شرکت‌های نوآور، فناور و دانش بنیان است.

معتمدی تأکید کرد: یکی از برنامه‌های ما برای توسعه شرکت‌های دانش بنیان این است که این مرکز را در هر دانشگاهی که فضای خالی­ داشته باشد برای دانشجویان و جامعه ایرانی که نوآور هستند، راه اندازی کنیم.

وی گفت: سعی کرده‌ایم سرمایه گذاری‌های ریسک پذیر را درگیر کنیم و شرکت‌های خارجی دارای دانش فنی و با انگیزه  ­در این عرصه حضور پیدا کنند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ضرورت راه اندازی مرکز ملی«IOT» در ایران/ رابطه مستقیم افزایش شرکت‌های دانش بنیان با آمار اشتغال»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..