تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نامه‌ کارگردان «پیشونی سفید ۲» خطاب به رئیس سازمان سینمایی/ یا ادعا نفرمایید یا عمل بفرمایید

نامه‌ای خطاب به رئیس سازمان سینمایی/ یا ادعا نفرمایید یا عمل بفرماییدبه گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سید جواد هاشمی تهیه کننده و کارگردان فیلم «پیشونی سفید ۲» با انتشار یادداشتی خطاب به محمدمهدی حیدریان رئیس سازمان سینمایی از وضعیت اکران فیلم‌ها در سینما‌ها گلایه کرد.

متن یادداشت به شرح زیر است:

«ریاست محترم سازمان سینمایی

سلام

چند سالی است تلاش می‌کنم با بضاعت اندکم و البته با حمایت معنوی دوستانی چون علیرضا تابش، ابراهیم داروغه زاده و ... برای کودکان و نوجوان سرزمینم فیلم بسازم.

فکر نمی‌کنم تاکنون درگیر جذب سرمایه برای تولید مخصوصاً در حوزه کودک و نوجوان شده باشید و اگر اشتباه می‌کنم؛ پس خوب درک می‌کنید که چقدر سخت است تهیه فیلمی بدون حمایت مالی از نهاد‌هایی که سال‌هاست، ادعا می‌کنند کودکان و نوجوانان مهم هستند.

حالا که بسیار طاقت فرسا و سخت فیلمی ساختم که با اقبال فراوان تماشاگران روبرو شده است، آن هم در محرم و صفر و در منگنه اکران ۶ فیلم کمدی دیگر، انتظار داشتم از سمت سازمان تحت مدیریت شما حمایت شوم و حداقل اگر به سانس‌های فیلم اضافه نمی‌کنند، از آن کم نکنند.

«پیشونی سفید ۲» فیلم خانواده است، اما هم اکنون که در هفته اول جزو ۷ فیلم پرفروش اعلام شده است به ندرت پس از ساعت ۱۹ سانسی در سینما دارد و تمام سانس‌های مناسب شب به سینمای پرقدرت که از همه جا حمایت مالی می‌شوند اختصاص یافته. خواهشمندم یا ادعا نفرمایید یا عمل بفرمایید.»

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نامه‌ کارگردان «پیشونی سفید ۲» خطاب به رئیس سازمان سینمایی/ یا ادعا نفرمایید یا عمل بفرمایید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..