تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کافه‌ای در ویتنام؛ لطفا پایتان را روی ماهی‌ها نگذارید!

۷۸۶۶۲۳

۷۳۵ بازدید

کافه‌های حیوانات در نقاط مختلف دنیا وجود دارند، اما کافه «آمیکس» تنها کافه جهان است که می‌توانید در کنار صد‌ها ماهی که زیر پایتان شنا می‌کنند، استراحت کنید.

برترین‌ها: کافه‌های حیوانات که در آن‌ها می‌توانید از خوردن یک فنجان قهوه داغ در کنار گربه‌ها، سگ‌ها و حتی گوسفندان لذت ببرید، در نقاط مختلف دنیا وجود دارند، اما کافه «آمیکس» تنها کافه جهان است که می‌توانید در کنار صد‌ها ماهی که زیر پایتان شنا می‌کنند، استراحت کنید.

کافه‌ای در ویتنام: لطفا پایتان را روی ماهی‌ها نگذارید

این کافه دو طبقه در ویتنام قرار دارد و در هر طبقه آن صد‌ها ماهی بزرگ و کوچک شنا می‌کنند. هر طبقه با دو لایه پوشش پلاستیکی عایق شده، ۲۰ متر مربع مساحت دارد و عمق آب ۲۵ سانتیمتر است. مشتریان این کافه باید کفش هایشان را درآورند و پاهایشان را تمیز کنند تا بتوانند از آن استفاده کنند.

کافه‌ای در ویتنام: لطفا پایتان را روی ماهی‌ها نگذارید

کافه آمیکس ایده یک جوان ۲۳ ساله به نام «نگوین دوک هوا» بوده است. ایده پرکردن دو طبقه کافه با ۱۰۰۰۰ لیتر آب که همیشه هم تمیز باشد، کار چالش برانگیزی بود که با استفاده از سیستم تصفیه‌ای ممکن شد که همیشه آب را تمیز نگه می‌دارد و شرایط مطلوبی برای زندگی ماهی‌ها فراهم می‌کند. طبقه اول شامل ماهی‌های کوچک تزئینی و طبقه دوم شامی ماهی‌های بزرگ ژاپنی می‌شود که هرکدام حدود ۳۰۰ گرم وزن دارند. 

کافه‌ای در ویتنام: لطفا پایتان را روی ماهی‌ها نگذارید

مشتریان این فروشگاه را بیشتر خانواده‌هایی تشکیل می‌دهند که بچه کوچک دارند. هرچند بیشتر آن‌ها مشکلی ایجاد نمی‌کنند، اما برخی والدین اجازه می‌دهند بچه هایشان به دنبال ماهی‌ها بدوند که مجاز نیست. هرچند این کافه با بازخورد‌های مثبتی مواجه شده، اما برخی افراد معتقدند که اعمال استرس غیرضروری به ماهی‌ها و زندگی در شرایط غیربهداشتی فقط برای سرگرم کردن مشتریان کار زشتی است و این کار را سوء استفاده از حیوانات می‌دانند.

کافه‌ای در ویتنام: لطفا پایتان را روی ماهی‌ها نگذارید کافه‌ای در ویتنام: لطفا پایتان را روی ماهی‌ها نگذارید کافه‌ای در ویتنام: لطفا پایتان را روی ماهی‌ها نگذارید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کافه‌ای در ویتنام؛ لطفا پایتان را روی ماهی‌ها نگذارید!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..