تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حال‌وهوای وصف‌ناپذیر زنان آمریکایی در پیاده‌روی اربعین +فیلم

حال و هوای وصف ناپذیر به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اربعین حسینی موعد به تصویر کشیدن همبستگی مسلمانان و دوستداران امام حسین (علیه‌السلام) با ملیت‌ها و نگرش‌های مختلف است.

بر اساس آمار رسمی مسئولان برگزاری مراسم اربعین بیش از 20 میلیون زائر در پیاده روی کربلا در اربعین از 80 کشور دنیا حضور دارند و در کنار یکدیگر اتحاد و همدلی‌شان را به رخ ایادی اسلام‌ستیز می‌کشند.

حضور زنان و مردان، کودکان و سالخوردگان در بزرگترین گردهمایی عاشقان و دوستداران امام حسین (علیه‌السلام) صحنه‌های بی‌نظیری را به ثبت می‌رساند که هیچ مکتب و اندیشه‌ای توانایی ایجاد آن را ندارد و تنها اعتقاد به حقانیت خون خدا موجب شکل‌گیری چنین تجمع با شکوهی می‌شود.

حضور زنان آمریکایی در مراسم پیاده روی اربعین و تحمل سختی‌ها و مصائب این سفر طولانی نکته قابل تأملی است که نباید از آن به سادگی گذشت و تکرار و مرور حضور چنین زائرانی در بهتر معرفی کردن اسلام ناب و شجاعت و ظلم‌ستیزی اهل‌بیت علیه‌السلام لازم و ضروری است.

در ادامه فیلمی کوتاه از حضور زنان آمریکایی با حال‌وهوایی خاص و وصف نشدنی را مشاهده می‌کنید که لنز دوربین تصویربردار حاضر در مراسم اربعین به ثبت رسانده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حال‌وهوای وصف‌ناپذیر زنان آمریکایی در پیاده‌روی اربعین +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..