تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اگر انسان از گناهی احساس خوشحالی کند، تکلیفش چه می‌شود؟

اگر انسان از گناهی خوشش بیاید، تکلیفش چه می‌شود؟به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛حدیثی از امیرالمؤمنین علی علیه‌السلام در کتاب خصائص الائمة سیدرضی آمده‌است: «قَلَّ مَنْ تَشَبَّهَ بِقَوْمٍ إِلَّا أَوْشَكَ أَنْ يَكُونَ مِنْهُمْ»؛ یعنی کم کسی است که شبیه قومی شود (از نظر اعمال) و جزء آن‌ها نشود.

آدم با اعمالش و رفتارش در یک قوم قرار می‌گیرد. اگر ما از یک گناهی خوشمان آمد، ولو خودمان مرتکب آن نشده باشیم، صف خود را مشخص کرده‌ایم. ممکن است ما جزو یک حزب نباشیم، اما اگر از عقاید و رفتار آن حزب خوشمان آمد، جزو آن‌ها حساب می‌شویم. حالا در حدیثی که ذکر شد، کمی بالاتر از این مطلب را می‌گوید.

اگر کسی در سبک زندگی، رفتار، اعمال، نوع غذا خوردن، لباس پوشیدن، کفش پوشیدن و غیره مثل یک قومی رفتار کند، مثل آن قوم می‌شود. سعی کنیم لباس و موی سر و کفش ما مثل کفار نباشد.

بیشتر بخوانید:بلاهایی که «گناه» بر سرمان می آورد/ چگونه با وسوسه های شيطانی مبارزه كنيم؟ 

منبع: جهان نیوز

انتهای پیام/

اگر انسان از گناهی خوشش بیاید، تکلیفش چه می‌شود؟



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اگر انسان از گناهی احساس خوشحالی کند، تکلیفش چه می‌شود؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..