تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری کارگاه‌های آموزشی جشنواره «هنرمقاومت» در ۱۰ استان

برگزاری کارگاه‌های آموزشی جشنواره «هنرمقاومت» در ۱۰ استانبه گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مجتبی مجلسی مسئول رویداد‌های بخش پوستر جشنواره «هنر مقاومت» و دبیر مجمع «طراحان آیه» گفت: طبق برنامه ریزی‌های انجام شده در شورای سیاستگذاری جشنواره «هنر مقاومت» قصد داریم با هدف تمرکززدایی بخش عمده‌ای از فعالیت‌های هنری و فرهنگی از تهران و نیز به منظور کشف استعداد‌های جدید، ساماندهی و شبکه سازی هنرمندان کشور کارگاه‌های آموزشی را در استان‌ها برگزار کنیم.

وی بیان کرد: آبان ماه امسال و در استان‌های اصفهان، خراسان رضوی، تهران، خوزستان، سیستان و بلوچستان، فارس، یزد، مازندران و قم شاهد برگزاری کارگاه‌های آموزشی جشنواره «هنر مقاومت» خواهیم بود.

مجلسی در پایان گفت: استادانی که در این کارگاه‌ها حضور خواهند داشت، از افراد فرهنگی فعال در رشته‌های گرافیک در سطح کشور هستند و تاکنون حضور محمدرضا دوست محمدی، حامد مغروری، محمدرضا میری، مهدی حسینی، هادی قادری و مسعود نجابتی در این کارگاه‌ها قطعی شده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری کارگاه‌های آموزشی جشنواره «هنرمقاومت» در ۱۰ استان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..