تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




المان انار در روستای بلبر رونمایی شد

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، نخستین جشنواره انار روز جمعه در روستای سلین اورامان با حضور جمع زیادی از مسوولان، مردم منطقه و گردشگران داخلی و خارجی برگزار شد.

در این جشنواره سه روزه از المان انار در روستای بلبر رونمایی شد.

صباح محمدی بخشدار اورامان در این جشنواره گفت: حدود ۱۲ میلیون تومان برای ساخت و نصب المان انار هزینه شده و از محل اعتبارات دهیاری تامین اعتبار شده است.

وی افزود: همزمان با برگزاری نخستین جشنواره انار، دو المان انار در روستا‌های بلبر و سلین رونمایی شد که مهم‌ترین هدف از این کار، نشان دادن توانایی و ظرفیت روستا‌های این منطقه در تولید این محصول است.

به گفته وی، المان انار روستای سلین نیز به همت صاحب هتل این روستا ساخته شده است و قطعا می‌تواند در معرفی هرچه بیشتر روستا‌های اورامان و توانایی ظرفیت آن‌ها تاثیرگزار باشد.

اجرای مانور انار توسط جمعی از جوانان این روستا از دیگربرنامه‌های زیبای بود که در روستای بلبر برگزار شد

انتهای پیام/م

برگزاری نخستین جشنواره انار اورامان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «المان انار در روستای بلبر رونمایی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..