تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ضارب اصلی محیط بان پارک ملی گلستان دستگیر شد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛ امیر عبدوس  مدیر کل محیط زیست گلستان گفت:در یک عملیات گسترده در شب گذشته ضارب اصلی محیط بان شهید گلستانی تاج‌محمد باشقره دستگیر شد.

وی افزود: تا کنون ۱۰ نفر از مظنونین قتل محیط بان شهید باشقره دستگیر شدند.

وی ادامه داد:از میان دستگیر شدگان تا کنون هویت ۳ نفر که در درگیری حضوری مستقیم داشتند قطعی است.

عبدوس افزود:اشخاصی که به اختفای متهمان اصلی پرونده کمک کرده اند نیز در میان دستگیر شدگان هستند.

محیط بان شهید باشقره در حادثه چهارشنبه گذشته در درگیری با شکارچیان متخلف شهید شد و سه محیط بان دیگر مجروح شدند.

ساعت ۴ صبح چهارشنبه گذشته ، گروهی ۸ نفره از متخلفان سابقه‌دار طی درگیری با مأموران محیط زیست پارک ملی گلستان، با شلیک مستقیم گلوله به قلب محیط‌بان تاج‌محمد باشقره وی را به‌شهادت رساندند.

این متخلفان که سابقه کیفری دارند و دو ماه پیش با کلاشنیکف در پارک ملی گلستان دستگیر شده بودند، در درگیری صبح روز گذشته یک محیط‌بان دیگر و دو همیار محیط زیست را هم با ضربات چاقو مجروح کردند. این متخلفان سپس لاشه دو میش را که کشته بودند رها کرده متواری شدند.

پیکر شهید باشقره، یکصد و بیست و سومین شهید راه طبیعت سرزمینمان، در گنبدکاووس تشییع و سپس در زادگاهش، روستای کوچک خرطوم به خاک سپرده شد.

انتهای پیام /گ/پ

دستگیری ضارب اصلی محیط بان پارک ملی گلستان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ضارب اصلی محیط بان پارک ملی گلستان دستگیر شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..